Premiera Red Dead Redemption 2. Oto na czym naprawdę skupiają się twórcy

Premiera Red Dead Redemption 2. Oto na czym naprawdę skupiają się twórcy
Newsy PS4 XOne

Najpierw rozgrywka, a potem zarabianie pieniędzy.

Czy Red Dead Redemption 2 będzie zarabiało w modelu “gry-usługi”? Obecnie wielu graczy zapewne zastanawia się, w jaki sposób Take-Two i Rockstar będą chcieli zarobić na tej produkcji. Okazuje się, że podejście wydawcy i twórców jest dla graczy bardzo korzystne.

Nie interesuje nas gra jako usługa, gra single-player, multiplayer ani podzielona na epizody. Chcemy urzec graczy i zaangażować ich w najlepszy produkt służący rozrywce. Jeśli to osiągniemy, możemy dać konsumentom więcej treści, z czym wiąże się przychód i zysk. Nie zastanawialiśmy się jeszcze nad metodą monetyzacji Red Dead Online, ponieważ to nie jest nasze najważniejsze zmartwienie – podkreśla Strauss Zelnick, dyrektor generalny w Take-Two.

To bardzo dobra wiadomość dla graczy, którzy czekają na Red Dead Redemption 2. Z drugiej strony interesujące jest, w jaki sposób twórcy będą chcieli zarabiać na RDR2 po jej premierze. Zapewne rozbudowywany będzie tryb online i wątpliwe jest, żeby zrezygnowano z mikrotransakcji, które napędzają chociażby GTA V. Dodać trzeba, że bardzo mocno napędzają.

Premiera Red Dead Redemption 2 będzie miała miejsce 26 października 2018 roku na PlayStation 4 oraz Xbox One.

Robert Ocetkiewicz
O autorze

Robert Ocetkiewicz

Redaktor
Z grami związany już prawie 30 lat, czyli od momentu, kiedy na polskim rynku królowały gry z bazaru, a Mario dostępne było na Pegasusie. Specjalizuje się w grach wyścigowych i akcji, ale nie stroni też od strategii ekonomicznych. W swojej karierze recenzował na łamach serwisów takich jak Interia i Onet oraz publikował w magazynie o grach PlayBox.
Advertisement
Udostępnij:

Podobne artykuły

Zobacz wszystkie