Pracował nad The Last of Us i Uncharted 4, teraz chwali się własnym projektem w świecie Half-Life

Pracował nad The Last of Us i Uncharted 4, teraz chwali się własnym projektem w świecie Half-Life
Newsy PC

Grafik przedstawia swoją wizję.

Rogelio Olguin to zdolny artysta, który ma w swoim portfolio prace nad tak wielkimi tytułami jak The Last of Us oraz Uncharted 4: Kres Złodzieja. W wolnych chwilach grafik tworzy inne małe projekty, szlifując przy tym swoje umiejętności.

Jednym z nich jest seria screenów inspirowanych Half-Life: Black Mesa, czyli samodzielną i darmową modyfikacją, będąca odświeżoną wersją gry Half-Life z 1998 roku. Black Mesa to upiększony hit od Valve, wzbogacony o nowsze możliwości silnika Source. Rogelio Olguin przenosi natomiast jedną z lokacji na Unreal Engine 4 i trzeba przyznać, że z naprawdę niezłym efektem.

Zapraszamy do galerii poniżej, a kto chce przejrzeć portfolio grafika, niech zajrzy na jego stronę.

Darek Madejski
O autorze

Darek Madejski

Redaktor
Wspomina gaming lat 90. z wielkim sentymentem. Ekspert w dziedzinie retro sprzętu oraz starych konsol. Oprócz duszy kolekcjonera, fan współczesnych gier singleplayer, głównie tych na PlayStation. Specjalista w treściach dotyczących PS Plus oraz promocji. Poza pracą, fan seriali w klimacie postapokaliptycznym, koszenia trawy, rąbania drewna i zajmowania się wszystkim, by tylko nie siedzieć w miejscu.
Udostępnij:

Podobne artykuły

Zobacz wszystkie