Polskie czołgi wjechały do World of Tanks. Patch 1.1 w szczegółach
Patch 1.1 do World of Tanks to oczekiwana przez Polaków aktualizacja gry. Poznajcie wszystkie zmiany i nowości najnowszej łatki.
Wargaming udostępniło patch 1.1 do World of Tanks, a wraz z nim w grze pojawiło się 11 polskich czołgów oraz polska mapa.
Zaczynając od czołgów lekkich na niskich poziomach, te stalowe bestie stopniowo przeradzają się w wysokopoziomowe czołgi ciężkie o grubym pancerzu i budzącej grozę sile ognia – pisze o polskich pojazdach deweloper.
Polska mapa to z kolei Studzianki, która jest inspirowana największą bitwą pancerną, jaka miała miejsce w Polsce podczas II wojny światowej. Podkreślenie polskiego klimatu lokacji stanowi muzyka w wykonaniu zespołu Żywiołak, który zaprezentował swoją wersję ludowej pieśni W moim ogródecku.
Premiery gier na obecny tydzień. 10 najciekawszych propozycji na koniec wakacji
To oczywiście nie wszystkie nowości w aktualizacji 1.1 do World of Tanks. Poniżej znajdziecie trailer łatki oraz nowej mapy, a zaraz pod materiałami wideo czeka na Was pełna lista zmian.
Patch 1.1 do World of Tanks – zmiany i nowości – lista
Główne zmiany
Nowa kampania misji osobistych: Drugi front
- Nowa kampania zawiera trzy operacje:
- Operacja: Excalibur (dostępna od razu po ukazaniu się nowej wersji)
- Operacja: Chimera (dostępna od około 18.09.2018)
- Operacja: Object 279 (e) (dostępna od około 9.10.2018)
- Każda operacja zawiera 4 zestawy misji. Każdy zestaw można ukończyć w pojazdach należących do jednego z sojuszów między państwami, a typ pojazdów nie jest już ograniczeniem. Aby ukończyć misję, gracze powinni wejść do bitwy w pojeździe, który należy do jednego z następujących przymierzy:
- Związek – ZSRR i Chiny
- Blok – Niemcy i Japonia
- Alianci – Stany Zjednoczone, Wielka Brytania i Polska
- Koalicja – Francja, Szwecja, Czechosłowacja i Włochy
- Druga kampania jest dostępna od razu, niezależnie od postępów w pierwszej kampanii. W ten sposób, misje obu kampanii można wypełniać jednocześnie.
- Każdy zestaw zawiera 15 misji – 14 misji jest dostępnych od razu i można je wypełniać w dowolnej kolejności. Misja 15 (finałowa) staje się dostępna dopiero po ukończeniu pozostałych misji (podobnie jak w pierwszej kampanii).
- Wszystkie operacje mają różne zestawy warunków:
- Operacja: Excalibur – misje sumujące się. Misję można ukończyć w nieograniczonej liczbie bitew, np. zadanie 10 000 punktów uszkodzeń w dowolnej liczbie bitew.
- Operacja: Chimera – misję trzeba ukończyć w jednej bitwie (podobnie jak w pierwszej kampanii)
- Operacja: Object 279 (e) – misję trzeba ukończyć w ograniczonej liczbie bitew. Jeśli gracz nie zdoła ukończyć misji, jej postępy zostaną wyzerowane, a gracz będzie musiał rozpocząć od nowa.
- Za każdą ukończoną misję otrzymuje się w nagrodę kredyty, materiały eksploatacyjne itp. Nagrodą za ukończenie operacji jest unikalny pojazd, którego nie można zdobyć w żaden inny sposób.
- Gracze będą mogli sprawdzić postępy misji w samej bitwie:
- W wersji 1.1 ta funkcjonalność będzie dostępna tylko dla misji nowej kampanii.
- Szczegółowy opis zaakceptowanych misji będzie dostępny w bitwie po naciśnięciu klawisza Tab lub N.
- Wskaźnik misji osobistych w garażu pokazuje oddzielnie misje każdej kampanii.
- Operacje kampanii Drugi front staną się dostępne kolejno po pewnych okresach czasu. Gracze, którzy ukończą operację przed udostępnieniem kolejnej, otrzymają w nagrodę odpowiedni unikalny emblemat.
- Poprawiono interfejs pierwszej kampanii:Zupełnie zmieniono ekran główny tak, aby jednocześnie wyświetlać misje obu kampanii.
- Poprawiono profil misji.
- Ujednolicono wszystkie elementy z uwzględnieniem specyfiki obu kampanii.
- Powstał nowy ekran nagród za ukończone misje osobiste.
- Zmieniono wyświetlanie misji w bitwie (po naciśnięciu klawisza Tab)
Mapy
- Dodano nową mapę Studzianki.
- Dodano nową mapę Mińsk.
- Dodano mapę Pilzno, która została poprawiona do jakości HD. Główne zmiany:
- Zwiększono rozmiar mapy z 800х800 do 1000х1000 m.
- Kompletnie zmieniono wschodnią część mapy.
- Dokonano pewnych zmian wpływających na zbalansowanie i rozgrywkę na całej mapie.
Dokonano zmian balansujących na następujących mapach:
- Lodowiec
- Linia Zygfryda
- Kopalnie
- Prowincja
Mapa Prowincja będzie dostępna tylko dla pojazdów poziomów IV-VII.
Polskie czołgi
- Dodano nową gałąź 10 polskich czołgów (kolejno poziomy I-X):
- 4TP
- 7TP
- 10TP
- 14TP
- 25TP KSUST II
- 40TP Habicha
- 45TP Habicha
- 53TP Markowskiego
- 50TP Tyszkiewicza
- 60TP Lewandowskiego
Tryb Twierdza
Wkrótce po ukazaniu się nowej wersji, do trybu Twierdza zostanie dodana nowa funkcjonalność – pozwoli ona graczom automatycznie wyszukiwać oddziały. Klany będą mogły również automatycznie wyszukiwać najemników do potyczek.
Ta funkcjonalność będzie obejmowała następujące możliwości:
- Dowódca oddziału będzie mógł wybrać pojazdy, których powinni używać najemnicy znalezieni w wyniku automatycznego wyszukiwania.
- Najemnicy będą mogli wybrać pojazdy, których chcą użyć do walki w oddziale.
- Automatyczne wyszukiwanie dopasowania (pomiędzy pojazdami wybranymi przez dowódcę oddziału i najemników).
Automatyczne wyszukiwanie będzie na stałe dostępne w potyczkach na poziomie VI, a w dniach rozgrywania Gier wojennych na poziomach VIII i X (według harmonogramu potyczek i gier wojennych).
Inne zmiany
- 4. Dodano możliwość dostosowania wyglądu dla wszystkich pojazdów IX poziomu.
- 5. Wprowadzono aktualizację Wwise (silnika dźwiękowego) – naprawiono pewne problemy krytyczne systemu dźwiękowego; dodano nową funkcjonalność mającą poprawić dźwięk w grze.
- 6. Zmieniono wyświetlanie biuletynu w kliencie. Ten dział zmienił też nazwę na Poczta polowa.
Zmiany charakterystyk technicznych pojazdów
ZSRR
- Dodano IS-2M
Zmienione charakterystyki pojazdów
- Object 430 II: wyświetlana moc silnika 4TDF została zmieniona z 580 na 610 KM, co odpowiada faktycznej wartości.
Poprawki i usprawnienia
- Dodano wyświetlanie dynamicznych charakterystyk technicznych do podpowiedzi wyposażenia.
- Pociski w magazynie są wyświetlane prawidłowo przy zmianie typu pocisku podczas przeładowania magazynu.
- Naprawiono problem, przy którym czasem po naprawie pojazdy mogły się poruszać bez gąsienic.
- Naprawiono problem, przy którym po zastosowaniu elementu dostosowania wyglądu kamuflażu zimowego lub pustynnego gracz wchodził ponownie do menu wyglądu zewnętrznego, ale widział zakładkę predefiniowanych stylów.
- Naprawiono problem, przy którym nieusuwalne wzorce kamuflażu pozwalające na nanoszenie napisów i emblematów można było usunąć w menu wyglądu zewnętrznego.
Znane usterki
- Panel pojazdu nie jest zablokowany po potwierdzeniu gotowości w bitwach specjalnych.
- Gracze mogą przeszkolić członków załogi do pojazdów specjalnych, które nie są aktualnie dostępne w grze.
- Nie ma zabezpieczenia przed nadmiernym klikaniem na minimapie.
- Ikony typów pojazdów na panelach pojazdów nie zmieniają dynamicznie koloru, gdy wybrany w bitwie jest tryb dla daltonistów.
- Niedostępne „darmowe” przeszkolenie załogi dla pojazdów tego samego typu.
- Gdy gracz zniszczy pojazd przewracając go, nie zalicza się on do całkowitej liczby pojazdów zniszczonych przez gracza.
- Nie można sprzedać pojazdu z zamontowanym standardowym i ulepszonym wyposażeniem.
- Biuro werbunkowe rekrutera nie wyświetla zaproszonych rekrutów ani rezerwistów, jeśli konto rekrutera zostało przywrócone do stanu sprzed przyjęcia zaproszenia przez rekrutów.
- Niezgodność w opisach misji osobistych (dla plutonów) w bitwie (po naciśnięciu klawisza TAB), w wynikach bitwy i w oknie z gratulacjami.
- Odznaka dotycząca zajęcia bazy może zostać wyświetlona przedwcześnie, nawet zanim zostanie zebrana wskazana liczba punktów.
- Kolejność zdarzeń za otrzymane uszkodzenia jest czasem wymieszana w dzienniku uszkodzeń.
- Tekst warunków misji nie jest wyświetlany w oknie z gratulacjami, jeśli wymagany typ pojazdu jest wymieniony w warunkach misji.
- W niektórych sytuacjach brakuje dźwięku i efektów związanych z otrzymaniem uszkodzeń.
- Po kliknięciu „Pomaluj cały pojazd” w przypadku niektórych niszczycieli czołgów i dział samobieżnych, farba nie jest nakładana na cały pojazd.
- Gdy wykryty pojazd przeciwnika jest ogłuszony, przestaje być widoczny i gdy ogłuszony gracz wykorzystuje apteczkę, pozostając nadal niewykrytym, wskaźnik ogłuszenia jest nadal widoczny dla przeciwnika ponad pojazdem po ponownym wykryciu.
- Gry pojazd jest zniszczony, dziennik znika w przypadku, gdy gracz nie wybrał opcji „Pokaż w trybie pośmiertnym pojazd, który zniszczył Twój pojazd”.
- Ilość otrzymanych uszkodzeń od strzału, który zniszczył pojazd gracza, nie jest wyświetlana w dzienniku.
- Status elitarny nie jest przyznawany pojazdom poziomu V, jeśli kolejny pojazd (poziomu VI) został kupiony za żeton z unitarki.
- Miejsce gracza w lidze nie jest wyświetlane na ekranie domowym bitew rankingowych.