Polska gra o Dywizjonie 303 z szansą na wersje konsolowe

Ruszyła kampania crowdfundingowa.

303 Squadron: Battle of Britain od poznańskiego studia Atomic Jelly, którą wyda Movie Games, to pierwsza gra całkowicie skupiona na przygodach legendarnego Dywizjonu 303. 9 stycznia rozpoczęła się jej kampania na globalnejplatformie Kickstarter.

Oparta na autentycznych wydarzeniach produkcja Movie Games to unikalna propozycja nie tylko dla fanów lotnictwa i symulatorów, ale także historii i…mechaniki. Według wydawcy, 303 Squadron: Battle of Britain to jedyna gra łącząca realistyczny symulator walk powietrznych z mechaniką samolotów bojowych. Dodatkowo graczom zostanie przedstawiony otwarty świat bazy wojskowej, w której stacjonował Dywizjon 303 – RAF Northolt, skrywający dodatkowe misje.

Wśród celów kampanii na Kickstarterze, które wyznaczyli sobie twórcy najnowszej militarnej produkcji od Movie Games, znalazły się m.in. dodatkowe historie, a także możliwość wydania wersji na konsole i przygotowania wsparcia VR. Wybór celów jest odpowiedzią na głosy fanów naszej produkcji, którzy pytają o wspomniane rozszerzenia lub konkretne rozwiązania za pośrednictwem mediów społecznościowych – mówi Aleksy Uchański, prezes spółki.

Chociaż Kickstarter głównie kojarzony jest ze zbiórką środków na dalsze finansowanie produkcji, dla nas stanowi on przede wszystkim świetne narzędzie marketingowe – zdradza Mateusz Wcześniak, wiceprezes Movie Games. –Poprzez globalny zasięg prowadzonych działań, zyskujemy unikalną możliwość otrzymania bezpośrednich informacji i opinii dotyczących gry od najważniejszych w całym procesie osób – jej odbiorców. Zebrane środki zostaną przeznaczone na rozwój dodatkowych funkcjonalności, ale to pozyskana przez nas informacja zwrotna od fanów będzie najważniejszym, bezcennym materiałem, który sprawi, iż zrealizowane pomysły będą dokładną odpowiedzią na zapotrzebowanie przyszłych graczy 303 Squadron: Battle of Britain.

Kampania na platformie Kickstarter rozpoczęła się 9 stycznia 2018 roku i będzie trwać przez kolejnych 40 dni. Data premiery gry potwierdzona zostanie pod koniec trwania kampanii, zależnie od zebranej kwoty.

Źródło: materiał producenta

Darek Madejski

Darek Madejski

Wychowany na Amidze i pierwszej odsłonie PlayStation. Do dziś często sięga po hity z lat 90.

88 Shares
Share88
+1
Tweet