Pod tym wględem Ucharted 4 będzie niemal klonem The Last of Us
Twórcy wyjawiają, które cechy TLoU będą szczególnie widoczne w Uncharted 4.
Jako studio producenckie, Naughty Dog czerpie sporo doświadczenia z różnych swoich marek. Nic dziwnego, że niektóre elementy znane z poprzedniej gier, zobaczymy w najnowszej produkcji. Mowa na przykład o systemie skradania.
Skradanie się było bardzo ważnym elementem The Last of Us. Całej tej mechaniki nie widzieliśmy jednak w żadnej części Uncharted, aż do czwartej odsłony. Waylon Brinck ze studia producenckiego twierdzi, że gracze będą musieli stawić czołowo bardziej inteligentnym wrogom.
– Zaczerpnęliśmy wiele elementów skradankowych z The Last of Us, aby gracz miał więcej opcji podczas walki. Będzie można unikać wrogów, tracić ich linię wzroku czy skradać nieopodal nich – twierdzi Brinck.
Wszystko to będzie bardziej precyzyjne i realistyczne niż było w poprzednich odsłonach. Może to też zatem wymusić nieco inny styl rozgrywki, co powinno urozmaicić grę.