Płynność w Assassin’s Creed Syndicate – PS4 vs Xbox One
[caption id="attachment_34465" align="aligncenter" width="1920"] Assassins Creed Syndicate[/caption]
Nowa część Asasynów właśnie zadebiutowała na konsolach obecnej generacji od Sony i Microsoftu. Fps-y już policzone.
Ekipa Digital Foundry postanowiła przyjrzeć się płynności rozgrywki w najnowszym Assassin’s Creed Syndicate. Podczas, gdy pod względem rozdzielczości obie wersje gry prezentują ten sam poziom - czyli natywne 900p - jeśli chodzi o płynność, lepiej radzi sobie PlayStation 4.
Na obu konsolach twórcy gry celowali w poziom 30 fps-ów, lecz to na sprzęcie Sony częściej widzimy taką płynność. Według Digital Foundry Xbox One nie radzi sobie zwłaszcza z przerywnikami filmowymi, podczas których obciążenie silnika jest dużo większe niż w trakcie normalnej rozgrywki.
Tym, czym Assassin’s Creed Syndicate widocznie odróżnia się od poprzedniego Unity, jest zdecydowanie mniejsza liczba błędów. Co prawda nadal można wpaść w tekstury lub gdzieś się zablokować, lecz w porównaniu z bugami wcześniejszej odsłony, mamy takich sytuacji o wiele mniej.