Wygrywa ten, kto wymorduje pozostałych graczy. Tytuł sprzedaje się świetnie
Deweloperzy chwalą się wynikiem sprzedaży.
Bluehole Studio informuje, że po strzelaninę Playerunknown’s Battlegrounds sięgnęło już 2 miliony osób z całego świata i to zaledwie w ciągu miesiąca od premiery tytułu w programie Early Access na Steam.
Gra oferuje wyłącznie rozgrywki multiplayer typu Battle Royale, czyli mamy coś w rodzaju Igrzysk Śmierci, gdzie gracze zostają wrzuceni na mapę i wygrywa ten, który jako pierwszy wymorduje pozostałych. Tutaj tylko zimna krew i bezwzględność zapewnią zwycięstwo.
Rozpoczynamy bez żadnego uzbrojenia, zatem naszym pierwszym zadaniem jest jak najszybsze zdobycie broni. Dopiero później rozpoczyna się prawdziwe polowanie.
Jak widać, graczom spodobała się taka walka o przetrwanie. Wy już wypróbowaliście Playerunknown’s Battlegrounds? Zdecydowana większość ocen tytułu na Steam jest pozytywna.
Ostateczna wersja strzelaniny powinna pojawić się na rynku w przeciągu najbliższych sześciu miesięcy. Deweloperzy obiecują, że będzie zawierała wsparcie dla modów.