PlanetSide Arena z premierą w styczniu 2019 roku
Nowy arena shooter o ogromnej skali wprowadza rozgrywkę PvP opartą o klasy postaci i unikatowy, sezonowy system progresji.
Daybreak Games zapowiedział PlanetSide Arena – nowy, opracowany na ogromną skalę wieloosobowy shooter sci-fi z premierą na Steamie zaplanowaną na 29 stycznia 2019 roku. Wyposażona w system klas postaci, zróżnicowaną rozgrywkę i dynamiczny system progresji, PlanetSide Arena przenosi znaną formułę wyjątkowej i zakrojonej na szeroką skalę akcji do nowego środowiska, jakim są areny zdolne pomieścić do 1000 graczy w jednym meczu.
PlanetSide Arena otrzyma na starcie trzy główne tryby gry: Massive Clash, doświadczenie PvP dla dwóch grup po 250 graczy, oraz Solo i Team Battle Royale. Kolejne tryby, takie jak Capture the Flag, Team Deathmatch, Search and Destroy czy Global Conquest zostaną wprowadzone przy okazji kolejnych sezonów.
Przed wtargnięciem na ogromne pole bitwy – dynamicznie zmieniającym się w każdym trybie – gracze będą mogli wybrać jedną z trzech postaci: Assault, Engineer lub Medic. Każdą klasę wyposażono w plecak odrzutowy, osobisty pojazd i unikatowe zdolności, które można ulepszać w trakcie gry, co tym samym oferuje nowe możliwości walki i budowania strategii.
Oprócz zbliżającej się premiery PlanetSide Arena, Daybreak Games pozostaje w pełni zaangażowane w rozwój PlanetSide 2, gry, w której niedawno zapowiedziano ulepszenie silnika i która otrzymała ostatnio nową, zrobotyzowaną frakcję z okazji 6. rocznicy. Kolejna duża aktualizacja PlanetSide 2 wprowadzi Oshur, pierwszy nowy kontynent od pięciu lat.
Źródło: Materiał producenta