Pierwsza część Uncharted była dla Naughty Dog udręką
[caption id="attachment_34837" align="aligncenter" width="886"] Uncharted[/caption]
Produkcja pierwszej gry o przygodach Nathana Drake'a to wspomnienie, do którego wielu pracowników Naughty Dog wolałoby nie wracać.
Podczas jednej z transmisji na Twitchu trójka developerów przyznała, że okres tworzenia gry był czasem presji, niezadowolenia i odrzucania pomysłów.
Uncharted: Drake's Fortune miało pojawić się jako jeden z pierwszych tytułów na PlayStation 3 w 2007 roku. Aby zdążyć na czas, ekipa Naughty Dog musiała odrzucić masę konceptów, pomysłów a także zmagać się z presją czasu. Wielu pracowników z niechęcią podchodziło do produkcji.
Atmosfera wewnątrz studia była napięta, a koniec prac nad grą wszyscy przyjęli z ulgą. Z kolei następna część okazała się przyjemnością pod każdym względem tworzenia. Czas już nikogo nie gonił, a sukces pierwszej odsłony, zapewnił pieniądze i uznanie graczy. Aż strach pomyśleć ile przyjemności muszą mieć teraz pracownicy studia podczas tworzenia czwartej części.