Twórcy Payday 3 przepraszają graczy. “Mamy poważny problem”

Payday 3
Newsy PS5 Xbox Series Xbox Series S

Twórcy gry Payday 3 ze studia Starbreeze postanowili przeprosić graczy. Wszystko przez brak bieżących aktualizacji i komunikowania się ze społecznością. Okazuje się, że prace po ich stronie idą pełną parą, ale nie mieli do dostarczenia żadnych konkretów. Co ważne, wykryli dość poważny błąd, który był w stanie wykasować postępy wszystkich grających osób. Podobno kluczowa aktualizacja jest już w drodze.

Payday 3 otrzyma ważną łatkę. Twórcy zabrali głos

Gra Payday 3 zanotowała słaby start z powodu trapiących ją problemów. O ile niektóre rzeczy, jak matchmaking w trybie współpracy zostały poprawione, to gracze nadal czekają na pozostałe usprawnienia. Z jednej strony ogarnięto sytuację z doborem uczestników rozgrywki, nie poprawiono jednak wielu aspektów gry wpływających na jakość zabawy. Brak odzewu ze strony twórców poważnie martwił fanów, którzy chyba zostali nieco uspokojeni.

Deweloperzy ze studia Starbreeze zabrali głos, wystosowując przeprosiny dla społeczności:

Nie jest łatwo komunikować się, gdy nie byliśmy w stanie zaoferować żadnych aktualizacji na jeden ważny temat, który jest teraz w głowie wszystkich. “Kiedy pojawią się łatki do Payday 3?”.

Starbreeze

Na początku października miała pojawić się duża aktualizacja z listą około 200 ważnych usprawnień i poprawek. Fani nie doczekali się jednak łatki, co wzbudziło sporo wątpliwości w to, czy deweloperzy mają pomysł na swoją grę. Twórcy rozwiali jednak wątpliwości, choć ich komunikat może niepokoić. Okazało się, że znaleźli w procesie aktualizacji gry poważny błąd. Bez zastosowania odpowiedniego środowiska testowego możliwe byłoby nieumyślne skasowanie postępów wszystkich graczy Payday 3.

Dobrze, że zauważono to przed ewentualnym wypuszczeniem aktualizacji i zrestartowaniu rozgrywki do zera. Wtedy gracze na pewno mieliby więcej powodów do narzekań, o ile w ogóle wróciliby do rozgrywki. Na ten moment trzeba zacisnąć zęby i czekać.

Dawid Szafraniak
O autorze

Dawid Szafraniak

Redaktor
Pierwsze growe szlify zbierał jeszcze w erze PS1, aby później zapoznawać się z kolejnymi wcieleniami japońskiej konsoli, skosztować Xboksa i Switcha. Ostatecznie najbardziej lubi PC, a ostatnio nawet i granie w chmurze. Królują u niego FPS-y, gry akcji nieczęsto górujące nad filmami i tytuły wyścigowe, które podobno #nikogo. Święta Trójca gamingu? Pierwsze Modern Warfare, seria Mass Effect i Uncharted. Bez tego nic nie miałoby sensu. Poza grami lubi planować kolejne podróże i chwytać za aparat fotograficzny podczas meczów piłki nożnej.
Udostępnij:

Podobne artykuły

Zobacz wszystkie