Patch do Bloodborne naprawia denerwujący błąd

[caption id="attachment_19838" align="aligncenter" width="1280"]
Bloodborne[/caption]
Łatka spodoba się szczególnie niecierpliwym graczom, którzy nie mogli znieść długich czasów ładowania gry. Krótsze loadingi to jednak nie jedyna poprawka.

Patch 1.03 do Bloodborne jest już gotowy do pobrania z PS Store - informuje Sony. Aktualizacja usuwa jeden z bardziej denerwujących błędów w grze, czyli długaśne czasy dogrywania, które następowały po śmierci naszego bohatera.
Patch 1.03 redukuje loadingi do 5-15 sekund, w zależności od sytuacji, w której się znajdziemy. Naprawiono również błąd, przez który nie działały niektóre windy, a bossowie w dziwny sposób nieruchomieli. Deweloper informuje, że patch rozwiąże również problem z usypianiem konsoli i wznawianiem rozgrywki (Suspend/Resume). W jaki sposób? Kiedy ustawimy PS4 w tryb Rest Mode podczas zabawy online, to po wznowieniu rozgrywki mamy powrócić automatycznie do ekranu głównego.
Oprócz tego naprawiono pomniejsze błędy, o których wprost nie wspomniano. Gracie jeszcze w Bloodborne?