Darmowy prezent i wielka aktualizacja w grze Ubisoftu

Darmowy prezent i wielka aktualizacja w grze Ubisoftu
Filmiki z gier Newsy PC Polecamy PS4 XOne

Ubisoft przedstawia zmiany i nowości, jakie przynosi dzisiejsza aktualizacja. Patch 4 do Ghost Recon Wildlands – nazwany Nowe zadanie – to szereg zawartości do trybu Ghost War i wiele poprawek błędów.

Patch 4 do Ghost Recon Wildlands pojawi się dzisiaj (14 marca) tylko na platformach PS4 oraz Xbox One. Jak tłumaczy Ubisoft, aktualizacja na PC przyjdzie do nas później z powodu nieprzewidzianych komplikacjiPoinformujemy was najszybciej, jak jest to możliwe na temat, kiedy ta aktualizacja będzie wprowadzona na platformie PC. Wtedy ogłosimy również datę przerwy technicznej, podczas której będzie wprowadzona aktualizacja PC – przekazuje deweloper.

Aktualizacja Nowe zadanie będzie ważyć 4 GB na platformie Steam, 15 GB na Uplay oraz do 15 GB na konsolach PlayStation 4 i Xbox One, w zależności o posiadanej wersji. Do gry online konieczne będzie ponowne uruchomienie i zaktualizowanie platformy.

8 premier w nowym tygodniu. Mocny marzec dla graczy

Jak czytamy na oficjalnej stronie Ghost Recon Wildlands: „Nowe zadanie” obejmuje szereg zawartości do trybu Ghost War, w tym trzy nowe klasy: trapera, prześladowcy i partyzanta. Wprowadziliśmy także nowe narzędzie wyboru mapy, które pozwala graczom głosować na jedną z trzech map na początku każdego meczu. Do trybu „Ewakuacja” dodaliśmy ponadto dwie nowe mapy: „Rafineria” i „Ściana klifu”.

Z okazji 1. rocznicy Ghost Recon Wildlands wszyscy gracze otrzymają w grze t-shirt i naszywkę. Prezent można odebrać w Ubisoft Club.

Poniżej znajdziecie wszystkie opublikowane przez Ubisoft szczegóły. W kwietniu czeka nas natomiast patch 5 oraz 6 do Ghost Recon Wildlands. Aktualizacje zostaną scalone i wydane za jednym zamachem.

Patch 4 Nowe zadanie do Ghost Recon Wildlands – zwiastun:

Patch 4 Nowe zadanie do Ghost Recon Wildlands – zmiany i nowości:

Dodano mapy do trybu Ewakuacja:

Rafineria

Ten zakład przemysłowy jest największą wytwórnią kokainy w Boliwii. Dzięki rozległemu terenowi obrońców i licznym ścieżkom mapa ta umożliwia prowadzenie zróżnicowanej rozgrywki i daje dostęp do różnych dróg ewakuacji.

Rafineria

Ściana klifu

Ta wioska, dawniej bastion rebeliantów, znajduje się teraz pod kontrolą Santa Blanki. Wysokie budynki i dogodne punkty obserwacyjne pozwalają na zastosowanie nowych rozwiązań taktycznych w trybie „Ewakuacja”.

Ściana klifu

W trybie kampanii dodaliśmy więcej broni z Fallen Ghosts. Ponadto bohaterów z Rainbow Six Siege można teraz zbierać zarówno przez skrzynię Ghost War, jak i skrzynię Spec Ops, co znaczy, że można ich personalizować w trybie Ghost War, jak również w trybie kampanii.

Ghost War | Nowa zawartość

KLASY

Wprowadziliśmy trzy nowe klasy: trapera, prześladowcę i partyzanta. Wszystkie są dostępne za pośrednictwem przepustki sezonowej i przepustki Ghost War, a także mogą być kupione za kredyty Prestiżu.

Traper

Traper to strzelec, który posiada zarówno umiejętność bierną, jak i aktywną. Umiejętność bierna sprawia, że powaleni wrogowie są stale oznaczeni na HUD-zie i mapie członków drużyny. Umiejętność aktywna umożliwia mu rozmieszczanie z dużej odległości pułapek z gazem usypiającym, zadających obrażenia i ogłuszających wrogów.

Traper

Prześladowca

Prześladowca to strzelec, który posiada dwie umiejętności bierne. Przeciwnicy znajdujący się w pewnej odległości nie będą słyszeć strzałów ani nie zobaczą znaczników dźwięku. Dodatkowo, przeciwnicy oznaczeni przez prześladowcę nie otrzymują żadnego powiadomienia, chyba że oznaczy ich inny gracz. Dzięki tym umiejętnościom prześladowca może podążać za ofiarą w bezpiecznej odległości, a następnie po cichu ją wyeliminować.

Prześladowca

Partyzant

Partyzant to żołnierz klasy wsparcia wyposażony w drona, który może wystrzeliwać granaty dymne. Wszyscy gracze w zasięgu dymu są niewidoczni, czyli jeśli byli oznaczeni, zostają odznaczeni, a dodatkowo nie mogą zostać oznaczeni przez drony, celowanie ani lornetki. Dym może mieć wiele zastosowań taktycznych, od tworzenia osłony przez reanimację postrzelonych towarzyszy po tymczasowe oślepienie snajpera wroga.

Partyzant

MAPY

Nowe mapy

Do trybu „Ewakuacja” dodaliśmy dwie nowe mapy: „Rafineria” i „Ściana klifu”. Obie te mapy są dostępne w szybkiej grze oraz w meczach rankingowych i niestandardowych.

Głosowanie na mapy

Wprowadziliśmy nową funkcję, która umożliwia graczom głosowanie na początku meczu na jedną z trzech map – każda dla innego trybu gry. Głosowanie trwa około 15 sekund. W tym czasie gracze mogą sprawdzić informacje na temat każdej mapy, w tym tryb gry, porę dnia i ustawienia pogody. Głosowanie na mapy dostępne jest zarówno w szybkiej grze, jak i w meczach rankingowych.

Ghost War | Aktualizacje

KLASY

– Technik: Zakłócacz nie pojawia się już na interfejsie HUD drużyny przeciwnej, ponieważ zdradzało to pozycję technika. Teraz może on bezpiecznie podłożyć zakłócacz, nie narażając się na wykrycie.

– Rozbrajanie min: Wprowadziliśmy możliwość rozbrajania min przeciwnika. W przypadku podczołgania się do miny, jej zasięg wybuchu zostaje znacznie zmniejszony, dzięki czemu możliwe będzie jej rozbrojenie. Rozbrojenie miny spowoduje jej usunięcie bez powiadamiania właściciela.

MAPY

– Mapa „Ruiny”: Przerobiliśmy mapę „Ruiny”, aby była lepiej zbalansowana. Powiększyliśmy obszar gry, dodaliśmy więcej osłon z myślą o przechodzeniu przez niektóre kluczowe miejsca i przenieśliśmy większość obiektów na mapie, w tym punkty odrodzenia.

– Mapa „Instytut”: Zmieniliśmy położenie punktu odrodzenia napastników, aby bardziej zróżnicować mapę, i zmniejszyliśmy odstępy między klatkami zakładników, aby drużyna obrońców mogła szybciej przemieszczać się od jednego zakładnika do drugiego.

DODATKOWE

– Kary: Kary czasowe zostały skrócone, ponieważ były za długie i zbyt dotkliwe dla graczy, którzy mieli problemy z połączeniem.

– Kredyty Prestiżu: Istniała duża rozbieżność między graczami z wysokim i niskim poziomem Prestiżu, jeśli chodzi o sumę kredytów Prestiżu zdobywanych przy każdym awansie. Aby temu zapobiec, każdy będzie teraz otrzymywał 215 kredytów Prestiżu, niezależnie od poziomu (całkowita suma pozostanie bez zmian). Przyznaliśmy także graczom dodatkową sumę kredytów Prestiżu, którą powinni zdobyć zgodnie z nowym systemem, tak, żeby każdy miał właściwą sumę.

– Nowa zawartość samouczka: Samouczek został zaktualizowany. Teraz uwzględnia on zmiany w istniejących funkcjach oraz wprowadzenie nowych klas. Wiedza to potęga, więc nie zapomnijcie się z nim zapoznać!

POPRAWKI BŁĘDÓW

WSZYSTKIE platformy:

– Naprawiono błąd, który powodował, że gracz odradzał się z widokiem kamery po stronie wroga.

– Naprawiono błąd z brakiem dźwięku przy oznaczaniu zakładnika.

– Naprawiono błąd z błędnie przetłumaczonym na rosyjski wyrazem na ekranie zwycięstwa.

– Naprawiono błąd, który powodował, że niektóre wyrazy w okienku zakończenia sezonu rankingowego nie były przetłumaczone.

– Naprawiono błąd, który powodował, że całkowity czas gry na stronie statystyk nie był prawidłowo wyświetlany w przypadku graczy o dużej ilości czasu gry.

– Naprawiono błąd z nieprzetłumaczonym słowem na stronie statystyk.

– Naprawiono błąd, który powodował, że nie można było oznaczyć gracza, patrząc przez okno stacji benzynowej na mapie „Miejski rajd”.

– Naprawiono błąd, który powodował, że nie wyświetlała się wiadomość, kiedy obrońca przelewał pierwszą krew gracza przetrzymującego zakładnika.

– Naprawiono błąd, który powodował, że „Obecna ranga” na stronie statystyk nie była resetowana na początku nowego sezonu.

– Naprawiono błąd, który powodował, że ikona zakłócacza nie wyświetlała się poprawnie po migracji hosta.

– Naprawiono błąd, który powodował, że ikona znacznika na interfejsie HUD była nieaktywna w czasie odnawiania.

– Naprawiono błąd, który powodował pojawianie się niedziałającego przycisku „Anuluj wyszukiwanie” na ekranie wczytywania.

– Naprawiono błąd, który powodował dwukrotne wyświetlanie animacji otwieranej klatki w przypadku otwierania jej przez tropiciela.

– Naprawiono błąd, który powodował, że w samouczku dotyczącym trybu rankingowego nie wyświetlały się zaktualizowane informacje na temat meczów kwalifikacyjnych.

– Naprawiono błąd, który powodował, że dowódca oddziału nie otrzymywał prawidłowej wiadomości o opuszczeniu meczu rankingowego ze swoim oddziałem.

– Naprawiono błąd, który powodował, że użytkownik nie był powiadamiany o swojej randze po ukończeniu rund kwalifikacyjnych.

– Naprawiono błąd, który powodował, że dron dywersanta był automatycznie oznaczany w aplikacji Ghost Recon HQ.

– Naprawiono błąd z zapętloną animacją zakładnika, kiedy napastnik ginął w czasie chwytania go.

– Naprawiono błąd z pancernymi oknami, przez które przelatywał tylko pierwszy rzucany przedmiot.

– Naprawiono błąd związany z budynkiem z mapy „Instytut”, powodujący błędną kolizję.

– Naprawiono błąd powodujący, że gracze, którzy opuścili mecz w „okresie warunkowym” nie byli karani.

– Naprawiono błąd, który powodował, że tropiciel nie był oznaczany przez lornetkę.

– Naprawiono błąd z nachodzącym na siebie tekstem na skrzyniach bitewnych w różnych wersjach językowych.

– Naprawiono błąd, który powodował, że niektórzy członkowie oddziału nie mogli wyszukiwać szybkiej gry / meczu rankingowego.

– Naprawiono błędy z przenikaniem obiektów, kiedy kobiece postacie nosiły pod kamizelkami koszulkę tropiciela.

– Naprawiono błąd, który powodował, że użytkownik przypadkowo wysyłał sygnał, klikając przycisk powiadomienia na mapie taktycznej.

– Naprawiono błędy z nakładaniem się tekstu na stronie postępu w różnych wersjach językowych.

– Naprawiono błąd, który powodował, że niektóre wyrazy na stronie statystyk nie były przetłumaczone na język włoski.

– Naprawiono błąd, który powodował, że użytkownicy dwa razy z rzędu grali po tej samej stronie, jeśli jeden z graczy opuścił grę w określonym momencie.

– Naprawiono błąd w trybie „Ewakuacja”, który powodował, że ikony klatek z zakładnikami nie były prawidłowo wyświetlane na interfejsie HUD.

– Naprawiono błąd, który powodował, że użytkownicy nie mogli wysyłać sygnałów po reanimacji przez dron medyka.

– Naprawiono błąd ze zbyt niskim poziomem głośności efektów dźwiękowych M16.

– Naprawiono błąd, który powodował, że użytkownik otrzymywał powiadomienie o awansie, chociaż jego ranga się nie zmieniła.

– Naprawiono błąd, który powodował unieruchomienie zakładnika w przypadku schwytania go ze szczytu niektórych obiektów.

– Naprawiono błąd, który powodował, że niektórzy gracze widzieli nieprawidłowy wynik na koniec meczu.

– Naprawiono błąd związany z płynnością gry, powodujący rozłączenie gracza na początku sesji rankingowej.

– Naprawiono błąd związany z odtwarzaniem dźwięku powiadomienia o upływającym czasie rundy dla drużyny broniącej w trybie „Ewakuacja”.

– Naprawiono błąd, który powodował, że gracze nie mogli otworzyć mapy taktycznej ani menu pauzy po rozłączeniu z siecią.

– Naprawiono błąd, który powodował, że na minimapie nie wyświetlało się położenie drona w trybie obserwacji.

– Naprawiono błąd występujący na mapie „Instytut”, który powodował, że gracze mogli przenikać przez jedną ze ścian głównego budynku.

– Naprawiono błąd występujący na mapie „Gorączka ropy”, który powodował nieprzewidywalne zachowanie kul w pobliżu filarów.

– Naprawiono błąd na mapie „Fabryka”, który powodował, że gracze mogli spaść z górnej części mapy do tunelu i utknąć.

PC:

– Naprawiono błąd z pojawianiem się ustawień koloru arabskiego tekstu na jednej ze stron samouczka.

– Naprawiono błąd, który powodował, że na stronie personalizacji postaci nie wyświetlał się przycisk klawiatury.

– Naprawiono błąd powodujący zablokowanie niektórych graczy na ekranie wczytywania, jeśli migracja hosta nastąpiła na karcie wyposażenia.

– Naprawiono błąd występujący na stronie skrzyń bojowych, który uniemożliwiał kliknięcie klawisza ESC.

XB1 & PS4:

• Naprawiono błąd powodujący nieprawidłowe wczytywanie profilu Ducha.

Kampania | Nowa zawartość

Nagrody z okazji 1. rocznicy

Z okazji naszej 1. rocznicy wszyscy gracze otrzymają w grze t-shirt i naszywkę. Prezent można odebrać w Ubisoft Club.

Kampania | Aktualizacje

Broń z „Fallen Ghosts”: W aktualizacji Extended Ops udostępniliśmy pakiet broni z dodatku „Fallen Ghosts” z Ghost War w trybie kampanii. W aktualizacji „Nowe zadanie” dodaliśmy do kampanii jeszcze więcej broni z „Fallen Ghosts”.

Pamiętajcie, broń będzie odblokowana za darmo dla posiadaczy dodatku DLC „Fallen Ghosts”. Można ją też kupić w sklepie w grze.

Bohaterowie ze skrzyń bitewnych: Bohaterowie ze skrzyń bitewnych, tacy jak bohaterowie Rainbow Six Siege, mogą być teraz zbierani ze skrzyń Ghost War i Spec Ops. Oznacza to, że możecie teraz personalizować swoje duchy za pomocą bohaterów ze skrzyń bitewnych zarówno w trybie Ghost War, jak i w kampanii. Ponadto wszyscy bohaterowie zebrani za pomocą skrzyń Ghost War przed tą aktualizacją także są dostępni do wykorzystania przy personalizacji w trybie kampanii.

POPRAWKI BŁĘDÓW

WSZYSTKIE platformy:

– Naprawiono błędy z wyświetlaniem broni z „Fallen Ghosts” na karcie wyposażenia kampanii.

Źródło: Ubisoft

Darek Madejski
O autorze

Darek Madejski

Redaktor
Wspomina gaming lat 90. z wielkim sentymentem. Ekspert w dziedzinie retro sprzętu oraz starych konsol. Oprócz duszy kolekcjonera, fan współczesnych gier singleplayer, głównie tych na PlayStation. Specjalista w treściach dotyczących PS Plus oraz promocji. Poza pracą, fan seriali w klimacie postapokaliptycznym, koszenia trawy, rąbania drewna i zajmowania się wszystkim, by tylko nie siedzieć w miejscu.
Advertisement
Udostępnij:

Podobne artykuły

Zobacz wszystkie