Fortnite Battle Royale – nowości bez aktualizacji? Ważny komunikat od Epic Games

Fortnite Battle Royale – nowości bez aktualizacji? Ważny komunikat od Epic Games
Newsy PC Polecamy! PS4 XOne

Epic Games przedstawia nowe podejście odnośnie dodawania do swojej strzelaniny kolejnej zawartości. Patch 3.4 do Fortnite Battle Royale przynosi ze sobą automat do sprzedaży przedmiotów.

Deweloperzy wrzucają do Fortnite trochę nowych zabawek i poprawiają balans broni. Jednocześnie poinformowano, że od teraz zmienia się sposób dodawania do gry nowych rzeczy. Od tego tygodnia próbujemy nowego podejścia. Co dwa tygodnie mamy zamiar dodawać nową zawartość bez konieczności pobierania aktualizacji. Takie mniejsze pakiety z nowościami nazwiemy aktualizacjami zawartości. Zmiana podejścia pozwoli nam rozwiązywać bardziej złożone błędy, jednocześnie zapewniając cotygodniowe treści rozrywkowe – czytamy na oficjalnej stronie produkcji. Poniżej znajdziecie świeżą zawartość, którą patch 3.4 do Fortnite Battle Royale kilka godzin temu władował do gry.

Gry w Biedronce. Ponad 70 pozycji na PC i konsole. Wiedźmin, Far Cry, DOOM, Assassin’s Creed…

Patch 3.4 do Fortnite Battle Royale – zmiany i nowości:

Automat do sprzedaży przedmiotów (Battle Royale)
Słodkości na wyciagnięcie ręki, bez ryzyka przedawkowania cukru. Wrzucacie materiały, a wypadają łupy.

Cierpicie na nadmiar materiałów? Wydawajcie je w automatach rozlokowanych po całej wyspie. Każdy automat zawiera trzy różne losowo wybrane przedmioty, z tej samej, losowej klasy rzadkości.

Potężne wybuchy 2.0 (Fortnite: Battle Royale)
Sprawy w tej drugiej odsłonie wybuchowego trybu mają się naprawdę BOOM-bowo! Dla jeszcze większych wybuchów dodano zdalnie odpalane ładunki oraz Rakiety Kierowane.

Patch 3.4 do Fortnite Battle Royale

Wyrzutnia Pisanek (Ratowanie Świata)
To żadne jaja! Z Wyrzutnią Pisanek naprawdę podłożysz wybuchową pisankę swoim wrogom!

Patch 3.4 do Fortnite Battle Royale

FORTNITE: BATTLE ROYALE

BRONIE I PRZEDMIOTY

  • Dodano automaty do sprzedaży przedmiotów.
    • Można je znaleźć w rożnych miejscach na całej mapie.
    • Każdy automat do sprzedaży przedmiotów wybierze losowo jedną klasę rzadkości. Wszystkie przedmioty w ofercie będą odpowiadały wybranej klasie rzadkości.
      • Koszt przedmiotów w zwykłym (białym) automacie wyniesie 100 jednostek materiałów.
      • Koszt przedmiotów w niepospolitym (zielonym) automacie wyniesie 200 jednostek materiałów.
      • Koszt przedmiotów w rzadkim (niebieskim) automacie wyniesie 300 jednostek materiałów.
      • Koszt przedmiotów w epickim (fioletowym) automacie wyniesie 400 jednostek materiałów.
      • Koszt przedmiotów w legendarnym (złotym) automacie wyniesie 500 jednostek materiałów
      • .
    • Każdy automat będzie sprzedawał trzy przedmioty, po jednym na każdy rodzaj materiału (drewno, kamień, metal).
      • W krótkich odstępach czasu maszyna będzie zmieniać wyświetlany przedmiot. Uderzając automat kilofem, można przyśpieszać zmianę.
    • Nie ma limitu zakupu dla dostępnych przedmiotów.
  • Wiele broni posiada teraz celność pierwszego strzału.
    • Należą do nich:
      • Pistolet maszynowy z tłumikiem
      • Taktyczny pistolet maszynowy
      • Pistolet
      • Pistolet z tłumikiem
      • Rewolwer
      • Rękodziało
      • Karabin szturmowy
      • Karabin szturmowy (krótka seria)
    • Podczas celowania w miejscu pierwszy strzał będzie w 100% celny, jeżeli nie strzelaliście ostatnio z tej broni.
      • Gdy mechanika pierwszego strzału jest aktywna, celownik będzie zwężony do maksimum.
    • Dostosowano redukcję obrażeń wraz z odległością dla broni z celnością pierwszego strzału.
      • Pistolet maszynowy z tłumikiem i taktyczny pistolet maszynowy
        • Spadek obrażeń zaczyna się po 24 m.
        • Obrażenia spadają do 80% przy trafieniach do 35 m.
        • Obrażenia spadają do 65% przy trafieniach do 50 m.
      • Pistolet i pistolet z tłumikiem
        • Spadek obrażeń zaczyna się po 28 m.
        • Obrażenia spadają do 85% przy trafieniach do 47,5 m.
        • Obrażenia spadają do 75% przy trafieniach do 70 m.
        • Obrażenia spadają do 65% przy trafieniach do 250 m.
      • Rewolwer i rękodziało
        • Spadek obrażeń zaczyna się po 35 m.
        • Obrażenia spadają do 70% przy trafieniach do 60 m.
        • Obrażenia spadają do 40% przy trafieniach do 85 m.
      • Karabin szturmowy i karabin szturmowy (krótka seria)
        • Spadek obrażeń zaczyna się po 50 m.
        • Obrażenia spadają do 80% przy trafieniach do 75 m.
        • Obrażenia spadają do 65% przy trafieniach do 100 m.
    • Zmniejszono mnożnik obrażeń przy trafieniu w głowę dla broni z celnością pierwszego strzału do 2 razy (wcześniej 2,5 raza).
  • Zmniejszono zwrotność Rakiety Kierowanej.
    • Promień skrętu wynosi teraz 2,5 pola (wcześniej 1).

ROZGRYWKA

  • Tryb okresowy: Potężne wybuchy 2.0
    • Ogólne
      • Dostępne są tylko bronie wybuchowe.
      • Brak możliwości ostrzału sojuszników.
      • Krótszy czas oczekiwania na pierwsze cztery burze (o 1:50 min, odpowiednio 20 sek. / 30 sek./ 30 sek./ 30 sek.).
    • Zrzuty zaopatrzenia
      • Zapewniają o 50% więcej przedmiotów jednorazowych.
      • Zapewniają o 100% więcej materiałów.
      • Istnieje 50% szans, że będą zawierać Legendarną Rakietę Kierowaną.
    • Poprawki łupów dostępnych luzem w świecie gry
      • Materiały występują teraz w liczbie 60 / 90 / 120 jedn. odpowiednio dla drewna/kamienia/metalu.
      • Zwiększono o 50% częstotliwość występowania materiałów.
      • Zwiększono o 50% częstotliwość występowania amunicji.
      • Do łupu luzem dodano granat impulsowy.
      • Zmniejszono o 50% częstotliwość występowania pułapki.
    • Inne zmiany dotyczące łupów w świecie gry
      • Zwiększono ilość występujących rakiet (luzem: 4-6 | skrzynie: 8 | zrzuty: 12 | skrzynie: 16 | lamy: 20).
      • Zwiększono o 100% częstotliwość występowania granatu, granatu impulsowego oraz zdalnie odpalanych ładunków.
      • Zmniejszono o 50% częstotliwość występowania bandaży, natomiast o 50% zwiększono częstotliwość występowania apteczki oraz soku siorb.
      • Wyłączono pułapki z kolcami; panele skokowe oraz ogniska występują w stosunku 1:1.
      • Zwiększono o 100% częstotliwość występowania wyrzutni rakiet.
      • Zwiększono co 100% częstotliwość występowania Rakiety Kierowanej.
  • Poprawiono wskaźniki zbierania zasobów.
    • Zwiększono o około 10% ilość pozyskiwanych zasobów drewna.
    • Zmniejszono różnorodność zasobów pozyskiwanych z przedmiotów. Wcześniej +/- 30%, obecnie +/- 15%.
      • W praktyce oznaczało to, że przedmiot o wartości podstawowej 100 mógł zawierać od 70 do 130 zasobów. Obecnie będzie można uzyskać od 85 do 115.
    • Nie ma to jednak wpływu na tryby okresowe.

RATOWANIE ŚWIATA

BRONIE I PRZEDMIOTY

  • Wyrzutnia Pisanek
    • Wybuchowe jaja wystrzeliwane łukiem, które pozostają na ziemi.
    • Jajka wybuchają z chwilowym opóźnieniem, gdy tylko zbliżą się do nich wrogowie.
    • Na raz może być aktywnych do 6 jaj.

Źródło: Epic Games, opracowanie własne

Darek Madejski
O autorze

Darek Madejski

Redaktor
Wspomina gaming lat 90. z wielkim sentymentem. Ekspert w dziedzinie retro sprzętu oraz starych konsol. Oprócz duszy kolekcjonera, fan współczesnych gier singleplayer, głównie tych na PlayStation. Specjalista w treściach dotyczących PS Plus oraz promocji. Poza pracą, fan seriali w klimacie postapokaliptycznym, koszenia trawy, rąbania drewna i zajmowania się wszystkim, by tylko nie siedzieć w miejscu.
Advertisement
Udostępnij:

Podobne artykuły

Zobacz wszystkie