Co jeszcze można naprawić w Asasynach? Oto błędy, których właśnie pozbyto się z gry

Kolejna aktualizacja wylądowała w grze Assassin’s Creed: Origins. Tym razem patch oznaczony numerem 1.4.1 wnosi wiele poprawek nie tylko do podstawowej wersji gry, ale przede wszystkim skupia się na ostatnim DLC Klątwa Faraonów.

Aktualizacja jest dostępna od 15 marca, a jej waga na poszczególnych platformach wygląda następująco:

  • Uplay – 3.7 GB
  • Steam – 0,9 GB
  • Xbox One – 4.2 GB
  • PS4 – 4.1 GB

Shadow of the Tomb Raider oficjalnie! Pierwszy filmik, data premiery, platformy docelowe

Jakie więc zmiany wprowadza nowy update?

Patch 1.4.1 do Assassin’s Creed Origins – najważniejsze zmiany

Oto, co między innymi naprawia aktualny update:

  • usunięto problem z czarnym ekranem, który mógł pojawić się podczas ładowania zadania Rites of Anubis
  • usunięto problem podczas zadania Crocodile Tears, gdzie wyświetlano mylący level dotyczący wykonania questu
  • usunięto problem uniemożliwiający wężom spawnowanie podczas zadania Zepsuta Ofiara
  • usunięto problem, powodujący znikanie tekstur w zadaniu Idol Hands
  • usunięto problem podczas zadania No Honor Amongst Thebes, gdzie bohater potrafił utknąć w animacji spadania
  • usunięto problem, podczas którego kowal w zadaniu Burnt Offerings nie mógł dosiąść konia zaraz po tym, jak go uratowaliśmy
  • usunięto problem z brakiem punktu orientacyjnego podczas zadania The Theban Triad
  • usunięto problem z nieprawidłowym wyświetlaniem się cutscenki podczas zadań The King of Kings oraz Protect Tahmet
  • usunięto problem, gdzie Bayek mógł stać się niepokonanym w trakcie walki z bossem zaświatów Aaru
  • usunięto problem, który uniemożliwiał wejście w interakcję ze wskazówką podczas misji Master of the Secret Things
  • naprawiono wiele animacji powodujących problemy u NPCów oraz glównego bohatera
  • naprawiono problem podczas zadania The Lady of Grace, w którym nie można było wejść w interakcje z wymaganym NPCem
  • naprawiono problem, który sprawiał, że czasami znikały cele na mapie, po wykonaniu misji The King of Kings oraz The Curse of the Pharaos
  • naprawiono problem, gdzie gracz nie mógł ukończyć lokacji Yebu, po zakończeniu zadania Unfair Trade
  • naprawiono zachowanie wrogich NPCów
  • naprawiono zachowanie skorpionów w rejonie Zaświatów
  • naprawiono problem podczas walki z finalnym bossem, gdzie niektórzy gracze nie mogli się poruszyć
  • naprawiono formatowanie napisów podczas dialogów
  • naprawiono problem, gdzie progres gry zatrzymywał się na 97% podczas podglądu w Atlasie
  • naprawiono problem z brakującymi flagami w świątyni w Luxor
  • usunięto problem, w którym wrodzy NPC spawnowali bez końca
  • naprawiono problem, w którym niektórzy gracze mogli się poruszać podczas cutscenek dialogowych
  • naprawiono problem, w którym Bayek stawiał się niewidzialny nosząc strój Servant of Amun
  • naprawiono problem, gdzie znikała muzyka w tle, podczas grania z wykorzystaniem lokalizacji innej niż angielska
  • usunięto problem niekończącego się ekranu ładowania
  • naprawiono problem czarnego ekranu oraz wyłączania się gry podczas zadania Rebel Strike

Prócz tego zajęto się pomniejszymi naprawami kwestii audio, takimi jak lokalizacje oraz kwestii tekstów, to znaczy wyłapano liczne literówki i błędy w tłumaczeniach.

Ewelina Stoj

Ewelina Stoj

Bardziej od konkretnych gatunków ceni sobie kiedy gra ma "duszę" i pouczający przekaz. Nieco osamotniona w męskim świecie ruchomych pikseli próbuje udowodnić światu, że gry to także sztuka.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Chronimy się przed spamem, dlatego prosimy, rozwiąż captcha zanim klikniesz WYŚLIJ: