Nawet 12 GB do pobrania, a jakie zmiany w grze?

Oto szczegóły.

Patch 9 do Ghost Recon Wildlands ląduje dzisiaj na komputerach PC oraz konsolach PlayStation 4 i Xbox One. Zgodnie z informacjami na oficjalnej stronie gry, rozmiar łatki będzie się różnił w zależności od danej platformy: 11 GB na Uplay, 4,3 GB na Steam oraz 12 GB na konsolach.

Poinformujemy was z wyprzedzeniem o planowanych pracach konserwacyjnych na serwerach poprzez powiadomienia w grze. Kiedy konserwacja dobiegnie końca, łatka powinna być dostępna do pobrania. Prosimy o ponowne uruchomienie gry, jeżeli aktualizacja nie zostanie pobrana automatycznie. Pamiętajcie, że aby grać przez sieć, muszą być zainstalowane najnowsze aktualizacje – zaznacza Ubisoft.

Poniżej znajdziecie pełny komunikat dewelopera na temat najnowszych zmian w grze.

Patch 9 do Ghost Recon Wildlands

W najnowszej łatce przygotowaliśmy specjalne ulepszenia dla Xbox One X! Teraz będziecie mogli grać w 4K, z zaawansowanymi efektami HDR, a także cieszyć się szybszym czasem wczytywania.

Ale to nie wszystko! Znajdziecie tu również zmiany obejmujące:

– Tryb Ghost War: Naprawiliśmy zgłaszany przez was problem z postępami, a także dodaliśmy to, o co wielu z was prosiło – opcję, która pozwala przejść do sklepu bezpośrednio z menu Ghost War. Usunęliśmy również wiele błędów związanych z interfejsem użytkownika i z HUD-em. Pełną listę zmian znajdziecie poniżej.

– Wersja próbna na PC. Możecie wypróbować grę przez pięć godzin. Jeżeli zdecydujecie się na zakup gry po zagraniu w wersję trial, wasze postępy będą zapisane, dzięki czemu będziecie mogli wznowić rozgrywkę dokładnie tam, gdzie ją przerwaliście.

Poprawki w trybie PvP:

– Naprawiliśmy błąd, w którym postać gracza zawiesza się w zapętlonej animacji ogłuszenia, jeżeli zostanie ogłuszona tuż po wyleczeniu.

– Naprawiliśmy błąd, który powodował spowolnienie gry przy przewijaniu filmów szkoleniowych w menu samouczka.

– Naprawiliśmy błąd, w którym broń gracza odbijała się na wszystkie strony w końcowym filmiku z gry.

– Naprawiliśmy błąd, w którym premia Uczeń nie dawała graczowi odpowiedniej liczby PD.

– Naprawiliśmy błąd, przez który pewne czynności były niewłaściwie przypisane na obrazkach schematów sterowania w menu opcji.

– Naprawiliśmy błąd, w którym pierwszy ekran wczytywania w drugim z kolei meczu szybkiej gry wyświetlał wyniki poprzedniego meczu.

– Naprawiliśmy błąd, w którym przycisk gotowości nie był wyświetlany, jeśli gracz wcisnął klawisz ESC lub przycisk B na padzie tuż przed wyświetleniem menu modyfikacji ekwipunku przed drugą rundą.

– Naprawiliśmy błąd, w którym podczas celowania precyzyjnego z kilku typów broni na HUD-zie były wyświetlane błędne informacje.

– Naprawiliśmy błąd, w którym zapisywane zestawy barw nie uaktualniały się poprawnie.

– Naprawiliśmy błąd, w którym HUD w trakcie nurkowania wyświetlał informacje o specjalnej umiejętności danej klasy.

– Naprawiliśmy błąd, w którym znacznik celownika nie był wyświetlany na HUD-zie po oślepiającym efekcie granatu błyskowego.

– Broń może być teraz modyfikowana bezpośrednio z poziomu menu ekwipunku, zamiast menu edycji wyglądu.

– W menu głównym trybu PvP dodaliśmy opcję bezpośredniego przejścia do sklepu.

– Naprawiliśmy błąd, w którym gracze nie otrzymywali PD po ukończonym meczu.

Poprawki w kampanii:

– Helikopterom nie będzie kończyć się amunicja, nawet po długotrwałej wymianie ognia.

Poprawki dotyczące tylko wersji PC:

– Naprawiliśmy błąd, w którym tekstury na modelu postaci nie zmieniały się wraz ze zmianą ustawień jakości tekstur.

– Naprawiliśmy błąd, w którym napisy w językach czeskim i portugalskim brazylijskim nie pojawiały się w pasku wiadomości o wyzwaniach i nowinkach z Ubisoft Club.

– Naprawiliśmy błąd, w którym w opcjach przypisywania klawiszy widniała opcja przełączania akcesoriów podlufowych zamiast opcji wł.-wył. automatyczne oznaczanie.

– Naprawiliśmy błąd, w którym imiona graczy nie mogły być wybierane myszą na stronie z punktacją meczu.

– Naprawiliśmy błąd ekranów wczytywania – teraz są one wyświetlane w maks. rozdzielczości 4K Ultra HD.

– Naprawiliśmy błąd, w którym brakowało opcji wł.-wył. autooznaczania i opcja ta nie mogła zostać przypisana do niestandardowego klawisza.

– Gracze mają teraz możliwość wyjścia do menu głównego lub wyjścia z gry do pulpitu bezpośrednio z poziomu poczekalni trybu PvP.

Poprawki dotyczące tylko wersji PS4:

– Naprawiliśmy błąd, przez który naciskanie przycisku trójkąta, aby zrobić zrzut ekranu, przełączało także broń gracza.

Darek Madejski

Darek Madejski

Wychowany na Amidze i pierwszej odsłonie PlayStation. Do dziś często sięga po hity z lat 90.