Lista zmian z niespodzianką. Nowa tajemnica w grze od Ubisoftu

Sporych rozmiarów patch wylądował na PC, PS4 i Xbox One.

Patch 5 do Ghost Recon Wildlands waży 7,42 GB na komputerach oraz 8,8 GB na konsolach, a poniżej możecie zobaczyć listę wszystkich nowości w grze.

Co ciekawe, jedna z nich wspomina o tym, że obok zrujnowanej chatki słyszano dziwne odgłosy. Gracze doszukują się zatem kolejnego sekretu, który pojawił się w grze, twierdząc np., że Ubisoft pozwoli nam zapolować na Yeti!

Niech ta drobnostka nie przyćmi jednak największych kąsków na talerzu, poniżej cały spis.

Patch 5 do Ghost Recon Wildlands – lista zmian:

INTERFEJS UŻYTKOWNIKA
– Przyczyna wykrycia będzie od teraz wyświetlana nad minimapą.

ROZGRYWKA
– Naprawiono błąd, w którym po użyciu własnego drona medycznego do samoleczenia gracz tracił dostęp do drona i lornetki.
– Naprawiono błąd, w którym ostrzeliwane z dużej odległości pojazdy otrzymywały bardzo niskie uszkodzenia.
– Naprawiono błąd, w którym składana kolba do erkaemu Stoner miała w opisie niewłaściwą lokalizację w ekwipunku.
– Naprawiono błąd, w którym pistolet Szept nie miał tłumika i w trakcie strzału alarmował NPC-ów.

AUDIO
– Obok zrujnowanej chatki słyszano dziwne odgłosy…
– Naprawiono błąd, w którym strzały z pistoletu M9 brzmiały tak samo, niezależnie czy broń miała tłumik, czy nie.

NARKOSZLAK
– Naprawiono błąd, w którym na mapie taktycznej brakowało ikonki towarzysza.

POLEGŁE DUCHY
– Naprawiono błąd, w którym gracz zostawał wykryty przez przeciwników podczas strzelania z kuszy.

PC
– Naprawiono błąd, w którym przy pewnych warunkach pogodowych w dodatku „Poległe duchy” obraz był prześwietlony po aktywowaniu opcji ulepszonych promieni słonecznych (Godrays).
– Naprawiono błąd, w którym po wybraniu ustawień myszy dla leworęcznych na mapie taktycznej wyświetlała się opcja szybkiej podróży za pomocą PPM zamiast LPM.
– Naprawiono błąd, w wyniku którego kontroler Xbox One tracił połączenie po odłączeniu go, kiedy gra była zminimalizowana.
– Naprawiono błąd, w którym kliknięcie przyciskiem myszy nie było wyświetlane na panelu umiejętności w kole poleceń.
– Naprawiono błąd, w którym wiadomość związana z systemem Easy Anti Cheat pojawiała się przy każdorazowym starcie gry, jeśli kontrola konta użytkownika pozostawała włączona w systemie Windows.*
– Naprawiono błąd, w którym szybkie zamknięcie narzędzia NVIDIA Ansel tuż po jego otwarciu powodowało, iż gra działała z prędkością 1 klatki na sekundę.

Darek Madejski

Darek Madejski

Wychowany na Amidze i pierwszej odsłonie PlayStation. Do dziś często sięga po hity z lat 90.