Fortnite z ogromną aktualizacją. Battle Royale z parą pistoletów na dobry początek

Fortnite z ogromną aktualizacją. Battle Royale z parą pistoletów na dobry początek
Newsy PC Polecamy PS4 XOne

Epic Games prezentuje najnowszy update do swojej strzelaniny. Patch 4.5 do Fortnite przynosi nową broń w trybie Battle Royale, a w Ratowaniu Świata serwuje finał wątku fabularnego Hit Ekranu. To jednak nie wszystkie nowości. Oto pełna lista zmian.

Gotowi na kolejną porcję nowości w Fortnite? Najnowsza aktualizacja wylądowała, a deweloperzy przedstawili w szczegółach wszystkie zmiany i poprawki. Patch 4.5 do Fortnite pozwala sprawdzić, jak w Battle Royale strzela się z dwóch broni naraz lub pójść w stronę światła nowych znaczników w grze. W kampanii Ratowania Świata czas na nas z kolei 4. część wątku fabularnego Hit Ekranu.

Patch 4.5 do Fortnite – zmiany i nowości

Para pistoletów (Battle Royale)
Najnowsza broń z trybu Battle Royale, para pistoletów, zapewni wam podwójną zabawę.

Patch 4.5 do Fortnite

Znaczniki na mapie (Battle Royale)
Idźcie w stronę światła! Sojuszniczym znacznikom na mapie odpowiadają teraz także wskaźniki w świecie gry.

Patch 4.5 do Fortnite

Część 4. wydarzenia Hit Ekranu (Ratowanie Świata)
Sprawdź, jak skończy się nasza kwadrylogia. Czas na wielki finał fabularnego Hitu Ekranu.

Patch 4.5 do Fortnite

Budowniczy Pro (Ratowanie Świata)
Budujcie z prędkością światła! Wyczekiwany schemat kontrolera Budowniczy Pro zawitał do kampanii Ratowanie Świata.

OGÓLNE

  • Granaty wystrzelone ze standardowego granatnika przez następne dwa tygodnie będą eksplodować jak fajerwerki. Ta zmiana jest wyłącznie kosmetyczna.
  • Bloki usunięte w trybie edycji będą odtąd nieprzezroczyste. Stan budowli będzie nadal sygnalizowany kolorami niebieskim, białym i czerwonym.
    • Poprawkę tę wprowadzono, by ograniczyć możliwość patrzenia przez ściany budowli w trybie edycji.
  • Przypisanie klawiszy będzie odtąd osobne dla kampanii Ratowanie Świata i trybu Battle Royale. Ustawienia w jednym nie będą już wpływać na ustawienia w drugim.
  • Zmieniono nazwę przycisku, który pozwala na zmianę jednego zadania dnia lub wyzwania, z ‘Porzuć wyzwanie’ na bardziej poprawne ‘Zmień wyzwanie’.

BATTLE ROYALE

TRYBY OKRESOWE

PLAC ZABAW

Omówienie
Plac Zabaw to środowisko gry, które nie wywiera na graczach nadmiernej presji, dzięki czemu mogą oddać się radosnej twórczości. Wznoście gigantyczne budowle. Ćwiczcie korzystanie z broni oraz przedmiotów. Walczcie z przyjaciółmi. Miłej zabawy!

Więcej informacji o trybie

  • Wraz z przyjaciółmi przenieście się na godzinę na wyspę z Battle Royale
  • Ogień sojuszniczy jest włączony
  • Gracze odradzają się po śmierci, dopóki nie zabije ich Burza
  • Burza nie zamyka się przez 55 min., a jedynie przez ostatnie 5 min. gry
  • Podczas każdej akcji zbierania zasobów gracze uzyskują ich 10 razy więcej niż normalnie
  • Na mapie pojawia się 100 lam
  • Skrzynie i skrzynki z amunicją pojawiają się przez cały czas

OSTATECZNE STARCIE – DRUŻYNY PO 12 GRACZY

Omówienie
Dotrzyj do ostatniego kręgu i zawalcz o Królewskie Zwycięstwo!

Więcej informacji o trybie

  • Ostateczne Starcie przypomina standardową wersję Battle Royale, ale kręgi Burzy nie zamykają się do końca, lecz zatrzymują się w trakcie gry.
  • Kiedy kręgi przestają się zamykać, rozpoczyna się ostateczne odliczanie.
  • Drużyny walczą ze sobą, dopóki nie skończy się czas.
  • Wygrywa drużyna, która pod koniec rozgrywki ma więcej zawodników.
  • W przypadku remisu zwyciężają drużyny (dwie lub więcej), które zajmują pierwsze miejsce ex aequo!

BRONIE I PRZEDMIOTY

  • Dodano parę pistoletów
    • Dostępna w wariancie epickim i legendarnym.
      • Obrażenia bazowe: 41-43 pkt.
    • Korzysta ze średnich nabojów
    • Obydwa pistolety strzelają jednocześnie.
    • Można je znaleźć jako łup luzem, w skrzyniach i zrzutach zaopatrzenia.
  • Duże skoki, które kończą się lądowaniem w wózku sklepowym będą odtąd wyświetlać się w rejestrze eliminacji (wraz z danymi o wysokości, odległości i czasie).
  • Obrażenia zadawane budynkom przy pomocy broni będą się odtąd skalować do klasy rzadkości broni.
  • Obrażenia zadawane budynkom przy pomocy strzelby zostały zmniejszone: o 50% dla strzelby-pompki i 25% dla strzelby taktycznej oraz ciężkiej strzelby.
  • Eksplozje będą teraz uszkadzać wszystkie budowle w zasięgu działania, nawet jeśli nie mają bezpośredniego kontaktu z centrum eksplozji.
  • Wprowadzamy następujące zmiany, aby dodatkowo podkreślić odrębność i mocne strony taktycznych pistoletów maszynowych i tych z tłumikami.
    • Taktyczny pistolet maszynowy
      • Usunięto celność pierwszego strzału
      • Zwiększono celność o 25%
      • Zmniejszono redukcję celności w trakcie sprintu o 15%
      • Zmniejszono premię celownika o 10%
      • Zwiększono obrażenia o 2
    • Pistolet maszynowy z tłumikiem
      • Zwiększono celność o 10%
      • Zmniejszono premię celownika o 20%
      • Zwiększono obrażenia o 2
  • Naboje do strzelby pojawiają się teraz w stosach po 4 szt. (wcześniej po 5).
  • Efekty graficzne granatnika zostały tymczasowo zmienione, by strzelał fajerwerkami. To zmiana czysto kosmetyczna.

Poprawki błędów

  • Eksplozje bomby tanecznej nie będą już blokowane przez pojazdy.
  • Poprawiono celność celownika termowizyjnego.
  • Czepiaki nie będą się już przyczepiać do graczy przez sufit lub podłogę.
  • Pułapki z kolcami, które umieszczono na suficie, nie będą już zadawać obrażeń graczom piętro wyżej.
  • Karabin snajperski z celownikiem termowizyjnym nie będzie już podświetlać otwartych skrzyń.
  • Bronie nie będą już wydawać się strzelać podczas zmiany broni w szczególnych warunkach sieciowych.

ROZGRYWKA

  • Gra będzie rejestrować postępy w zdaniach wymagających eliminacji wrogów, jeżeli dany wróg zostanie powalony przy pomocy wymaganej broni, a nie ostatecznie wyeliminowany przy jej użyciu.
  • Jeżeli w trybie budowania w danym miejscu nie da się postawić ściany ze względu na brak podstawy, system spróbuje zbudować ją bliżej. Ta zmiana nie dotyczy schodów, podłóg i dachów.
  • Autootwieranie drzwi nie będzie już działać, jeżeli gracz będzie powalony.
  • Kilof nie będzie już trafiać w wózek sklepowy, jeżeli podróżujesz w nim na miejscu pasażera.
  • Poprawiono działanie drzwi na poziomie klienta gry. Powinny być odtąd lepiej zsynchronizowane z serwerem.
  • Powaleni gracze nie będą już w stanie wsiadać do wózków sklepowych.
  • Poprawiono system automatycznego podnoszenia broni, by był bardziej efektywny przy podnoszeniu dużych ilości broni naraz.

Poprawki błędów

  • Przedmioty upuszczone do wody będą odtąd unosić się nad jej powierzchnią.
  • Zestrzelone i otwarte skrzynie ze zrzutem zaopatrzenia będą odtąd znikać normalnie.
  • Poprawiono lokalizację piłek nożnych i do koszykówki w szczególnych warunkach sieciowych.
  • Gracze nie będą już w stanie trafiać w słabe punkty budynków przez inne budynki.
  • Włączenie opcji „Wyłączenie sprintu podczas biegania” nie będzie już uniemożliwiać automatycznego przeładowywania broni po sprincie.
  • Naprawiono błąd, który powodował, że na graczy oddziaływała stała siła po trafieniu przez wózek sklepowy.
  • Gracze nie będą już odnosić zawyżonych obrażeń od upadku w szczególnych warunkach sieciowych.
  • Drzwi aktywowane kilkukrotnie w krótkim czasie nie będą się już desynchronizować z serwerem.
  • Naprawiono błąd, który powodował, że jeżeli gracz korzystał z przedmiotu jednorazowego, a następnie chciał przełączyć się na inny, był przełączany na kilof.
  • W skrzyniach nie będą się już pojawiać nieprawidłowe łupy, takie jak podwójna Beczka Obfitości zamiast dwóch pojedynczych Beczek Obfitości.
  • Eliminacja będzie odtąd przyznawana, jeżeli wróg został odbity od terenu i otrzymał obrażenia od upadku.
  • Naprawiono niewielką liczbę kont, w których występowały błędne wyzwania 5. tygodnia.
  • Grzyby nie będą już pojawiać się w Mokrych Moczarach.
  • Naprawiono błąd, który uniemożliwiał otwarcie skrzyni, jeżeli gracz przytrzymywał klawisz używania przy podchodzeniu do niej.
  • Naprawiono lukę w terenie, powodowaną przez przesunięty sklep ze sprzętem sportowym w Lepkim Lasku.

WYDAJNOŚĆ

  • Poprawiono wydajność podczas swobodnego spadku poprzez zmniejszenie sprzężenia zwrotnego procesora przy renderingu. Poprawka dotyczy wszystkich platform, a w szczególności Switcha.
  • Naprawiono błąd, który powodował zacinanie się gry na konsoli Xbox One. W rzadkich przypadkach skutkiem były nawet dwusekundowe przerwy w płynnym działaniu gry.
  • Dzięki zmianom w fizyce gry poprawiono płynność gry w okolicach huśtawek.
  • Poprawiono wydajność dzięki zredukowaniu ilości wykonywanej pracy, gdy postacie opuszczają pole widzenia gracza.
  • Poprawiono wydajność przenoszenia amunicji i podnoszenia broni.
  • Poprawiono aktualizowanie zmian pozycji graczy w trybach z dużymi drużynami, dzięki czemu ruch graczy będzie wydawać się płynniejszy.
  • Naprawiono błąd, który powodował, że kręgi, przez które przelatuje się podczas swobodnego spadku „tykały” przez cały mecz.
  • Znacząco zredukowano koszt obliczeń, jakich po stronie klienta gry wymaga symulacja ruchu podnoszenia broni, amunicji itp. Poprawiono także ich lokalizację, by aktualizowanie położenia nie powodowało ich drgania.

DŹWIĘK

  • Zmieniono dźwięki, jakie wydają budujący wrogowie (dźwięki budujących sojuszników pozostają bez zmian).
    • Zwiększono głośność dźwięków wydawanych przez budujących wrogów.
    • Zwiększono zasięg dźwięków wydawanych przez budujących wrogów o 2 pola.
  • Dodano wariant odgłosów kroków na wodzie na urządzeniach mobilnych i Switchu.
  • Poprawiono balans basów w dźwięku przestrzennym.

Poprawki błędów

  • Jeżeli emotka została włączona w trakcie skoku, jej odgłos zostanie odtworzony w całości.
  • Odgłos zawieszenia samochodów przy skakaniu po nich lub ześlizgiwaniu się z nich, nie będą się już włączać raz za razem.
  • Odgłos kolizji wózka sklepowego nie będzie się już włączać raz za razem, jeżeli wózek jest wywrócony do góry kołami.
  • Naprawiono błąd, który powodował, że otwieraniu drzwi towarzyszyły odgłosy otwierania i zamykania.
  • Naprawiono spowolnienie efektów dźwiękowych emotki „Nie oszczędzaj nóg”.

INTERFEJS

  • Ikona zmiany miejsca będzie niewidoczna, jeżeli gracz nie ma możliwości zmiany miejsca.
  • Podczas pobytu na wyspie startowej, na minimapie będzie widoczna całość mapy i ścieżki busa.
  • Mapa będzie czyszczona ze znaczników po wylądowaniu po skoku z busa bojowego, by zwiększyć jej czytelność.
  • Na PC będzie można wybrać własne urządzenia wyjściowe czatu głosowego.
  • Z wózków sklepowych usunięto wskaźniki obrażeń i dodano im pasek zdrowia.
  • Czułość obrotu w szafce w interfejsie dotykowym została zresetowana.

Poprawki błędów

  • Wskaźniki obrażeń nie będą się już na siebie nakładać, gdy obrażenia zadawane są jednocześnie tarczy i postaci.
  • Przedmioty ze stosów nie będą się już wyświetlać jako 0 amunicji.
  • Znaczniki na mapie będą się odtąd wyświetlać poprawnie nawet na wyspie startowej.
  • Naprawiono błąd, który powodował, że znaczniki na mapie nie były usuwane po wciśnięciu prawego przycisku i lekkim poruszeniu myszy.
  • Naprawiono błąd, który powodował, że gracz nie był w stanie upuścić ani rozdzielić stosu po upuszczeniu pełnego stosu przedmiotów.

GRAFIKA I ANIMACJA

  • Peleryna, będąca elementem stroju Ogara Wojny*, będzie odtąd dostępna jako sprzęt na plecy.
  • Dodano peleryny do ubiorów Ventura* i Venturion*.
  • *Każdy, kto zakupił te ubiory, otrzyma w prezencie sprzęt na plecy do wykorzystania z dowolnym ubiorem.

Poprawki błędów

  • Efekty graficzne Kilofa Wyroczni będą się odtąd wyświetlać poprawnie na konsolach.
  • Podczas obserwowania graczy przedmioty z kategorii sprzęt na plecy nie będą się już wyświetlać w niskiej jakości.

SYSTEM POWTÓREK

  • Powtórki meczu Pro-Am zostały usunięte z przeglądarki powtórek.
  • Zbyt długie opisy powtórek w przeglądarce będą się odtąd przewijać.

Poprawki błędów

  • Przeglądarka powtórek nie będzie już powodować problemów z kontrolerem przy otwartym oknie czatu.
  • Ustawienia czułości nie będą się już resetować w powtórkach.

TRYB OBSERWATORA

Poprawki błędów

  • Pasek tarczy nie będzie się już błędnie wypełniał i opróżniał przy przełączaniu między graczami w trybie obserwatora.
  • Efekty Burzy nie będą już zacinać się na graczach, którzy byli obserwowani w czasie, gdy przebywali na obszarze Burzy, nawet jeżeli opuścili obszar działania Burzy lub po przełączeniu się na innego gracza.

WERSJA NA URZĄDZENIA MOBILNE

  • Dodano ustawienia dla trybu oszczędzania energii i opcje skalowania.
  • Poprawiono reakcję na dotyk tak, by była bardziej przewidywalna i niezawodna.

Poprawki błędów

  • Ustawienia wibracji na urządzeniach mobilnych nie będą się już resetować do błędnej wartości.
  • Naprawiono błąd, który powodował, że podczas przelotu busem bojowym na początku rozgrywki na mniej wydajnych urządzeniach, wyspa nie wyświetlała się w całości.
  • Dźwięk nie będzie się już sporadycznie wyciszać.

RATOWANIE ŚWIATA

MISJE I SYSTEMY

  • 4. część wydarzenia Hit Ekranu – Zakończenie jest już dostępna!
    • Ukończcie wątek fabularny i wybierzcie bohatera z Komanda Cieni.
  • Bohaterów oraz schematy pułapek i broni można odtąd pozyskiwać bezpośrednio z Księgi Kolekcji, dzięki opcji „Rekrutacja i badania”.
    • Wybierzcie z Księgi Kolekcji przedmiot, który chcielibyście stworzyć. Może być to coś, czego jeszcze nie zdobyliście, albo rzecz, którą już macie.
    • Jeżeli dany element można stworzyć, pojawi się przycisk z napisem „Rekrutuj” lub „Zbadaj”.
    • Przedmioty okolicznościowe, ocaleńcy i obrońcy NIE MOGĄ być tworzeni z wykorzystaniem tej opcji.
    • Proces ten zużywa fluks i podręczniki szkoleniowe, projekty broni albo projekty pułapek.
    • Przedmiot, który pojawi się w grze wskutek skorzystania z tej opcji, będzie miał poziom 1, a schematy będą zawierały komplet losowych profitów.
  • Za 20 V-dolców można odzyskać przedmiot z Księgi Kolekcji.
    • Odzyskacie w ten sposób dokładnie ten sam przedmiot, który został przypisany do Księgi, na tym samym poziomie i z zestawem tych samych profitów.
    • PD, które przedmiot dodawał do Księgi, zostaną odliczone. Poziom Księgi Kolekcji nie zmieni się, nie zniknie także żadna z nagród, które zdobyliście.
    • Ten dług w liczbie PD będzie trzeba spłacić, zanim Księga Kolekcji ponownie zacznie awansować na wyższe poziomy.
  • Dodano nowe zadanie, zatytułowane Dzień Niepodległości. Pozwoli ono graczom zdobyć dwóch żołnierzy z motywem 4 lipca. Zadanie to wchodzi w skład 4. części wątku Hit Ekranu.
    • Amerykański Jonesy*.
    • Amerykańska Kiler*.
  • *Kapelusze i plecaki nie znajdą się w tej aktualizacji, pojawią się jednak w następnej. Gracze, którzy będą posiadać tych bohaterów, otrzymają odpowiednie kapelusze i plecaki na odpowiednim, zwyczajowym poziomie ewolucji.
  • Zmieniono sposób, w jaki losowane są nagrody po ukończeniu misji grupowych, by gracze mogli otrzymać dużą ilość pojedynczego zasobu:
    • Misje te wynagradzały graczy złotem, a także standardową ilością zasobów 4 różnych typów.
    • Odtąd wynagradzać będą graczy złotem oraz czterokrotnością zwykłej ilości jednego zasobu.
    • Pozwoli to graczom sprawniej zdobywać zasoby, na których szczególnie im zależy.
    • W przypadku misji, które wynagradzają graczy RE-Profitem i Profitem+, nagrody mogą być podzielone na zasoby niezbędne do korzystania z Przerzutnika Profitów.
  • Zwiększono szansę na ulepszenie minilam.

Poprawki błędów

  • Poprawiono błąd, który powodował, że do ulepszenia klasy rzadkości schematu niezbędne były wszystkie 2-gwiazdkowe ewolucje węzłów drzewka zdolności. Odtąd niezbędny będzie tylko ten węzeł, który odpowiada typowi przedmiotu.

BOHATEROWIE

  • Amerykańscy żołnierze
    • Amerykański Jonesy – legendarny surwiwalista
    • Amerykańska Kiler – legendarna surwiwalistka
    • Zdobędziecie ich po ukończeniu zadania pobocznego Dzień Niepodległości.

Poprawki błędów

  • Gracze nie będą już zatrzymywać się w powietrzu po użyciu Księżycowego Kopa po skorzystaniu z panelu skokowego zbudowanego przez graczy.
  • Szarża nie będzie się już kończyć raptownie po upadku.

BRONIE I PRZEDMIOTY

  • Karabin Szturmowy Kocur został dodany do tygodniowej oferty sklepu.
    • Będzie dostępny od czwartku, 28 czerwca, godz. 2:00 czasu polskiego, do czwartku, 5 lipca, godz. 2:00 czasu polskiego.
    • Szybkostrzelna broń o znakomitej sile rażenia i pojemności magazynka, lecz zasięgu krótszym od większości broni szturmowych.
    • W dużym stopniu zachowuje celność podczas ruchu i strzelania z biodra, dzięki czemu świetnie sprawdza się w dynamicznych starciach na bliski zasięg.
  • Przytulne ognisko będzie odtąd leczyć przez ściany, jeśli tylko gracz pozostaje w zasięgu działania.
  • Zwiększono maksymalny limit na lekkie i średnie pociski, a także na naboje do strzelby oraz breneki.
    • Limit lekkich nabojów zwiększono z 5000 do 6000
    • Limit średnich nabojów zwiększono z 3000 do 4000
    • Limit nabojów do strzelby zwiększono z 1000 do 1200
  • Dodano kilka profitów do schematów, co pozwala na bardziej kreatywne łączenie pewnych profitów:
    • Do broni białej dodaliśmy Wysysanie Życia i Szybkostrzelność w przypadku odpowiednio pierwszego i trzeciego pola na profity, do drugiego zaś Redukcję Kosztu Energii Ciężkiego Ataku.
    • Do broni dystansowej dodaliśmy Szybkość Przeładowywania i Pojemność Magazynka do odpowiednio pierwszego i trzeciego pola.
  • Zwiększono skuteczność profitu Kradzież Życia o 50%.
  • Zwiększono skuteczność pistoletów, które strzelają eksplodującymi pociskami:
    • Petarda, Wyzwoliciel i Zwiastun Wolności
      • +52% do obrażeń, +79% do obrażeń zadawanych otoczeniu, +50% do siły uderzenia.
    • Instrumencik śmierci
      • +44% obrażeń, +126% do siły uderzenia.
    • Porażacze
      • +90% do obrażeń, +433% do obrażeń zadawanych otoczeniu, +310% do siły uderzenia.
  • Skrócono czas zapłonu w locie pocisków z granatnika z 8 do 2,75 sek.

Poprawki błędów

  • Zwiększono obrażenia zadawane otoczeniu przez zdalnie odpalane ładunki, by mogły skutecznie niszczyć ściany na wyższych poziomach trudności.
  • Kolce i pułapki ogniowe nie będą już zadawać obrażeń przez elementy podłogi, które zostały zbudowane nad pułapką.
  • Naprawiono błąd, który powodował, że lód z pułapki zamrażającej, blokował obrażenia zadawane wrogom.
  • Kolce, które gracze otrzymują w ramach samouczka, będą mogły być odtąd ustawiane na pochylniach.
  • Naprawiono bład powodujący, że celownik powiększał się podczas celowania z wyrzutni rakiet.
  • Przewidziane dla Porażacza profity odnoszące się do trafień w głowę zastąpiono stosowniejszymi dla tego typu broni profitami wpływającymi na zadawane obrażenia.
    • Obrażenia od trafienia w głowę zostały zastąpione przez Obrażenia.
    • Trafienie w głowę z eksplozją zostało zastąpione przez Uderzenie ze spętaniem.
    • Premia do obrażeń za trafianie w głowę pod rząd została zastąpiona przez Ból.
  • Naprawiono błąd, który powodował, że po upuszczeniu Szeptu kaliber .45 nie wyświetlała się ikona na minimapie.

ROZGRYWKA

  • W grze pojawił się nowy wróg – super-osłaniacz!
    • Super-osłaniacz przyczepia się do wrogów jak zwykły osłaniacz, ale jego osłona ma o wiele większy zasięg i chroni wszystkich wrogów wewnątrz niej.
    • Osłona osłania także samego super-osłaniacza!
    • Jeżeli chcesz atakować wrogów chronionych przez super-osłaniacza bez kary, musisz znajdować się wewnątrz jego osłony.
  • Schemat kontrolera Budowniczy Pro jest już dostępny w kampanii Ratowanie Świata.
    • Schemat ten odpowiada Budowniczemu Pro znanemu z Battle Royale.
    • Korzystanie z gadżetów i umiejętności działa na takiej samej zasadzie, jak podczas używania schematu Bojowy Pro (który w trybie walki pokrywa się z Budowniczym Pro).
  • Opcja automatycznego otwierania drzwi będzie odtąd działać także w kampanii Ratowanie Świata.
  • Zmieniono tabelę losowań specjalnych rodzajów granatów (Granatu impulsowego, Fortu Kieszonkowego itp.), by nowi gracze nie napotykali ich w misjach samouczka.
    • Większość z tych przedmiotów będzie pojawiać się dopiero po ukończeniu połowy misji w Kamiennym Lesie.
    • Fort Kieszonkowy będzie dostępny pod koniec wykonywania zadań w Kamiennym Lecie.
    • M80 i raca z butelki pozostają bez zmian i nadal mogą pojawiać się na samym początku gry.

Poprawki błędów

  • Pasek szybkiego budowania będzie pozostawał wyostrzony po przejściu do menu i ponownym przypisaniu broni.
  • Nie będzie już można ustawić Teleportera pod furgonetką Larsa w misji Lot na błyskawicy.
  • Naprawiono błąd, który powodował anulowanie gadżetu lub zdolności bohatera po naciśnięciu przycisku „Przełączanie zbieraka” lub „Następna/Poprzednia broń”.
    • Dotychczas za każdym razem przycisk zachowywał się, jakby dany gadżet lub zdolność nie były w ogóle wybrane. Na przykład, jeżeli gracz korzystał z kilofu, a przełączył się na narzędze służące do rozstawienia MISIA, wciśnięcie przycisku „Przełączanie zbieraka” przełączało na ostatnią używaną broń, a nie na kilof. Teraz funkcja przełączy na kilof.

INTERFEJS

  • Opcja skalowania interfejsu będzie odtąd wpływać na wygląd interfejsu w kampanii Ratowanie Świata.
  • Gracze mogą kliknąć każdy z węzłów na mapie zadań, by sprawdzić szczegóły i nagrody.
  • Usunięto przycisk(i) „Kopiuj do schowka” w menu opcji na konsolach.

Poprawki błędów

  • Naprawiono błąd, który powodował, że ekran mapowania przycisków kontrolera w schemacie Bojowy Pro pokazywał błędne mapowanie niektórych przycisków po lewej stronie kontrolera.
  • Wskaźniki obrażeń zadawanych obiektom, które mogą zostać zniszczone, będą znowu widoczne.
  • Naprawiono błąd, który powodował, że wskutek błędu związanego z M80 i racami z butelki przenoszone przedmioty nie zajmowały wolnych miejsc.
  • Zmiana niektórych opcji w grze nie będzie już powodować opuszczania i ponownego dołączania do czatu globalnego.
  • Naprawiono błąd, który powodował, że nie tylko lider grupy był w stanie wybierać misje podczas gry na PC.
  • Naprawiono błąd związany z menu wyboru misji, który występował przy przełączaniu się między klawiaturą i myszką lub kontrolerami.
  • Obrażenia od trafienia w głowę będą się odtąd poprawnie aktualizować po ulepszeniu profitu przy pomocy Przerzutnika.
  • Naprawiono komunikaty dotyczące zadań, by po aktualizacji statusu zadania znikał poprzedni status.
  • Przycisk „Graj teraz” powiązany z zadaniem Jack Złota Rączka został wyłączony, ponieważ kierował graczy do stref, w których szansa na pojawienie się elementu niezbędnego do ukończenia zadania była bardzo niewielka.

GRAFIKA I ANIMACJA

  • Ubrania należące do klasy przedmiotów kosmetycznych będą się odtąd wyświetlać poprawnie w podglądzie w lobby.

WYDAJNOŚĆ

  • Zoptymalizowano opóźnienie Latającej Wieżyczki podczas walki.

DŹWIĘK

Poprawki błędów

  • Zaktualizowano dźwięki animacji uruchamiania okobota.
  • Efekty dźwiękowe trafień pustaków żywiołów będą się odtąd odtwarzać poprawnie.

Źródło: Epic Games

Darek Madejski
O autorze

Darek Madejski

Redaktor
Wspomina gaming lat 90. z wielkim sentymentem. Ekspert w dziedzinie retro sprzętu oraz starych konsol. Oprócz duszy kolekcjonera, fan współczesnych gier singleplayer, głównie tych na PlayStation. Specjalista w treściach dotyczących PS Plus oraz promocji. Poza pracą, fan seriali w klimacie postapokaliptycznym, koszenia trawy, rąbania drewna i zajmowania się wszystkim, by tylko nie siedzieć w miejscu.
Advertisement
Udostępnij:

Podobne artykuły

Zobacz wszystkie