Patch 1.32 do Wiedźmina 3. CD Projekt RED tłumaczy, co wprowadza
W sieci wylądował patch 1.32 do Wiedźmina 3 i ze względu na jego wielkość, wielu graczy przyjęło go z wielka ekscytacją. Jak się okazuje, niepotrzebnie.
Patch 1.32 do Wiedźmina 3 waży – według różnych głosów graczy – od 500 do 616 MB. Wszystko zależy od wersji gry. Co wprowadza? Nie jest przecież malutką łatką. Niestety, nie mamy się z czego cieszyć, chyba że znamy się na języku chińskim.
Patch 1.32 do Wiedźmina 3 – zmiany
Łukasz Babiel z CD Projekt RED tłumaczy na forum Steam, że nowy patch dodaje obsługę uproszczonego języka chińskiego: Musieliśmy dodać plik w języku chińskim uproszczonym, zaktualizować plik wykonywalny i jeden z plików patch.bundle.
Aktualizacja może być problemem dla graczy, którzy używają modów do Wiedźmina 3: Jeśli masz zainstalowane mody, może się zdarzyć, że po aktualizacji nie uruchomisz gry. Wynika to z faktu, że jeśli Steam widzi aktualizację, porównuje pliki z plikami na serwerach i zastępuje je, jeśli istnieje różnica. Więc twoje skrypty modowe mogą zostać przesłonięte. Jeśli ponownie zainstalujesz swoje mody, gra powinna działać, ponieważ nie zmieniliśmy skryptów i ich związku z kodem.
Dla wielu graczy nowy patch do Wiedźmina 3 jest zatem dodatkowym problemem niż udogodnieniem…