Patch 1.32 do Wiedźmina 3. CD Projekt RED tłumaczy, co wprowadza

Patch 1.32 do Wiedźmina 3. CD Projekt RED tłumaczy, co wprowadza
Newsy PC

W sieci wylądował patch 1.32 do Wiedźmina 3 i ze względu na jego wielkość, wielu graczy przyjęło go z wielka ekscytacją. Jak się okazuje, niepotrzebnie.

Patch 1.32 do Wiedźmina 3 waży – według różnych głosów graczy – od 500 do 616 MB. Wszystko zależy od wersji gry. Co wprowadza? Nie jest przecież malutką łatką. Niestety, nie mamy się z czego cieszyć, chyba że znamy się na języku chińskim.

Patch 1.32 do Wiedźmina 3 – zmiany

Łukasz Babiel z CD Projekt RED tłumaczy na forum Steam, że nowy patch dodaje obsługę uproszczonego języka chińskiego: Musieliśmy dodać plik w języku chińskim uproszczonym, zaktualizować plik wykonywalny i jeden z plików patch.bundle.

Aktualizacja może być problemem dla graczy, którzy używają modów do Wiedźmina 3: Jeśli masz zainstalowane mody, może się zdarzyć, że po aktualizacji nie uruchomisz gry. Wynika to z faktu, że jeśli Steam widzi aktualizację, porównuje pliki z plikami na serwerach i zastępuje je, jeśli istnieje różnica. Więc twoje skrypty modowe mogą zostać przesłonięte. Jeśli ponownie zainstalujesz swoje mody, gra powinna działać, ponieważ nie zmieniliśmy skryptów i ich związku z kodem.

Dla wielu graczy nowy patch do Wiedźmina 3 jest zatem dodatkowym problemem niż udogodnieniem…

Darek Madejski
O autorze

Darek Madejski

Redaktor
Wspomina gaming lat 90. z wielkim sentymentem. Ekspert w dziedzinie retro sprzętu oraz starych konsol. Oprócz duszy kolekcjonera, fan współczesnych gier singleplayer, głównie tych na PlayStation. Specjalista w treściach dotyczących PS Plus oraz promocji. Poza pracą, fan seriali w klimacie postapokaliptycznym, koszenia trawy, rąbania drewna i zajmowania się wszystkim, by tylko nie siedzieć w miejscu.
Advertisement
Udostępnij:

Podobne artykuły

Zobacz wszystkie