Ubisoft grzebie w balansie Rainbow Six Siege. Nowa aktualizacja w szczegółach
Ubisoft wprowadza kolejna aktualizację do swojej sieciowej strzelaniny. Patch 1.2 do Rainbow Six Siege ma zadbać o balans gry oraz eliminację kolejnych błędów. Oto lista zmian i szczegóły przedstawione przez dewelopera.
Patch 1.2 do Rainbow Six Siege został udostępniony już wczoraj posiadaczom komputerów PC, a dzisiaj zawita również na konsolach PlayStation 4 i Xbox One. Update zostanie zaimplementowany podczas przerwy technicznej, która potrwa na każdej z platform około 30 minut i rozpocznie się o godz. 15:00 w przypadku PS4 oraz o godz. 16:00 na Xbox One.
Głównym celem aktualizacji 1.2 jest zbalansowanie gry i wprowadzenie poprawek. Oto one.
Patch 1.2 do Rainbow Six Siege – lista zmian:
LION
- Obrys jest pokazywany tylko podczas ruchu gracza.
- Liczbę ładowań skanera zmniejszono z 3 do 2.
- Czas odnawiania pomiędzy skanami zwiększono z 10 do 20 sekund.
JÄGER
- Magpie nie może już niszczyć ładunków X-KAIROS Hibany.
BLITZ
- Zasięg oślepiacza w tarczy zmniejszono z 8 do 5 metrów.
- Liczbę ładowań oślepiacza w tarczy zmniejszono z 5 do 4.
VIGIL
- Elektroniczny płaszcz maskujący będzie wyczerpywać się w 12 zamiast 30 sekund.
- Elektroniczny płaszcz maskujący będzie się teraz ładować w 6 zamiast 12 sekund.
HIBANA
- Mina kierunkowa została zastąpiona ładunkiem wyważającym.
YING
- Granaty dymne zostały zastąpione miną kierunkową.
USZKODZENIA LKM
POPRAWKI
ROZGRYWKA
- Naprawiono – Gracze mają możliwość lepszego wykorzystania celności strzału z biodra, gdy wykonują serię czynności.
- Naprawiono – Broń staje się niewidzialna, gdy gracz rzuca drona, który zostaje natychmiast zniszczony.
- Naprawiono – Obrońcy mogą utknąć w miejscu po użyciu gadżetu, jeśli używają ustawienia: Zaawansowane umieszczenie gadżetu.
- Naprawiono – Czasami po wykonaniu określonych akcji powielenie rozkładanej tarczy następuje w innym miejscu.
MAPY
GRANICA
- Naprawiono – Atakujący mogą podłożyć rozbrajacz na półce w szafkach zbrojowni na 1 piętrze.
KAFE
- Naprawiono – Model postaci może stać się dwuwymiarowy w pozycji „padnij” obok sekcji VIP na parterze.
WYBRZEŻE
- Naprawiono – Możliwe jest wyłączenie rozbrajacza przez zburzenie podłogi pod nim, jeśli podłożono go w pokoju bilardowym na 1 piętrze.
DOM
- Naprawiono – Gracze stają się niewidzialni pod schodami w lobby na parterze.
OPERATORZY
LION
- Naprawiono – Efekt dźwiękowy skanowania przez Liona przenosi się do następnej rundy.
FINKA
- Naprawiono – Jeśli doładowanie Finki kończy się, gdy gracz znajduje się w zasięgu działania miny gazowej Smoke’a, mnożnik uszkodzeń nie jest usuwany.
- Naprawiono – Gdy magazynek Spear.308 jest całkowicie opróżniony, celowanie podczas przeładowywania powoduje minimalne skrócenie wyświetlanej animacji.
KAPKAN
- Naprawiono – Pułapka EDD nie zada 40 uszkodzeń, jeśli umieszczono ją w najniżej położonym punkcie podłogi.
VALKYRIE
- Naprawiono – „Cyklopy” są w stanie widzieć poprzez ściany w pokoju giełdowym na 1 piętrze na mapie Bank.
DOC
- Naprawiono – Aktywowanie pistoletu reanimacyjnego podczas trzymania rozkładanej tarczy powoduje natychmiastowe przełączenie broni.
ELA
- Naprawiono – Operator Ela straci swoją sprawność, jeśli jej gadżet zostanie zniszczony w trakcie próby podniesienia go.
BANDIT
- Naprawiono – Po zniszczeniu rozkładanej tarczy znajdujący się na niej drut porażający pozostaje aktywny.
JÄGER
- Naprawiono – Operator czasami może utknąć w miejscu, gdy próbuje podnieść rozkładane gadżety.
WYGODA UŻYTKOWNIKA
- Naprawiono – Gracze z wyłączonym ustawieniem Powiadomień nadal widzą te informacje w grze.
- Naprawiono – Gracze mogą zakładać uniformy standardowe i elitarne jednocześnie.
- Naprawiono – W należącym do Bucka osprzęcie głowy Morderca brakuje czerwonych oczu.
Źródło: Ubisoft