Patch 1.07 do Wiedźmina 3 już u wszystkich. “Zrujnował Geralta”, czyli co ze statystykami?
[caption id="attachment_29203" align="aligncenter" width="1400"] Wiedźmin 3: Dziki Gon[/caption]
Najnowsza łatka do Wiedźmina 3 mogła zaskoczyć niektórych graczy, którzy nagle nie mogą założyć wcześniej używanej zbroi. CD Projekt RED wyjaśnia, że to wcale nie jest błąd.
Marcin Momot informuje w serwisie Twitter, że patch 1.07 do Wiedźmina 3 powinien być już dostępny na wszystkich platformach. Oznacza to, że aktualizacja wpada właśnie do PSN i pobierzemy ją w końcu również na PlayStation 4!
Jak pisaliśmy wczoraj, łatka niestety nie jest idealna i niektórzy gracze narzekają na błędy, które pojawiły się po jej instalacji. Chodzi np. o spadki animacji, które ponoć najbardziej nękają wersję gry na konsolę Xbox One.
Na oficjalnym forum Wiedźmina 3 pojawił się również ciekawy wątek pt. patch 1.07 zrujnował mojego Geralta. Założyciel tematu pisze, że po instalacji łatki Biały Wilk nie może nosić niektórych elementów zbroi, ponieważ nagle wymagają one poziomu 34, a gracz jest obecnie na 32. Oczywiście wcześniej Geralt mógł używać tych elementów.
Do sprawy odniósł się Marcin Momot, który tłumaczy, że to wcale nie jest błąd. - Chcielibyśmy rzucić trochę światła na zmiany w statystykach niektórych elementów, które powstały po patchu 1.07. Stało się tak dlatego, ponieważ oryginalne statystyki zostały nieumyślnie obniżone podczas balansowania podstawowej wersji gry - wyjaśnia przedstawiciel polskiego studia.
Dodaje, że niektóre wyjątkowe bronie czy zbroje po prostu mogliśmy zakładać za wcześnie, co psuło balans całej rozgrywki. Dlatego zdecydowano się podnieść statystyki części elementów, co przekłada się na to, że musimy posiadać wyższy poziom, by ich używać.
Dajcie znać, czy też zaskoczyła Was taka zmiana i nie mogliście używać wcześniej zdobytych rzeczy. Podniesienie części statystyk wyszło grze na dobre?