Patch 1.06 do Wiedźmina 3 już powstaje. Obecna łatka pogorszyła grafikę?
[caption id="attachment_24222" align="aligncenter" width="1920"] Wiedźmin 3: Dziki Gon[/caption]
CD Projekt RED pracuje nad kolejną aktualizacją i odpowiada na nowe zarzuty o pogorszonej jakości grafiki.
W zeszłym tygodniu światło dzienne ujrzał patch 1.04 do Wiedźmina 3: Dziki Gon. Póki co, pojawił się jedynie na konsoli PS4 (w przypadku PC łatka zadebiutowała z numerkiem 1.05).
Na forum CD Projekt RED pojawiły się głosy graczy, którzy uparcie twierdzą, że patch 1.04 pogorszył grafikę w grze. Wymieniają m.in. słabsze filtrowanie tekstur, ograniczony dystans rysowania obiektów oraz uproszczony antyaliasing. Marcin Momot postanowił wypowiedzieć się w tej sprawie zapewniając, że patch 1.04 nie wprowadził downgrade'u grafiki na konsolach. Nic nie zostało wycięte, ani usunięte z gry.
Momot wspomniał również, że w ciągu najbliższych dni aktualizacja 1.04 pojawi się w końcu na konsoli Xbox One. - Obecnie przechodzi proces certyfikacji - zaznaczył.
Jednocześnie usłyszeliśmy, że patch 1.06 jest już w drodze, choć jeszcze za wcześnie, by podawać datę premiery nowej łatki. Jakich zmian możemy się spodziewać? Deweloper zdradził na forum, że na pewno zostanie usunięty błąd ze znikającymi z ekwipunku pieniędzmi oraz znikającą postacią w zadaniu The Final Trial.
Jak tylko pojawią się jakieś szczegóły patcha 1.06 do Wiedźmina 3, na pewno o nich napiszemy.