Obduction już dostępne na polskim rynku

Obduction już dostępne na polskim rynku
Newsy PC

Najnowsza gra przygodowa legendarnego studia Cyan zadebiutowała na polskim rynku.

Studio założone i do dziś prowadzone przez braci Randa i Robyna Millerów zasłynęło produkcją kultowych przygodówek – Myst i Riven. Obduction jest duchowym spadkobiercą produkcji, które pokochali gracze i które znalazły łącznie 12 milionów nabywców. Tym samym produkcje Cyan noszą zaszczytne miano najlepiej sprzedających się gier poprzedniego millenium.

Obduction to emocjonalna podróż w nieznane. Uprowadzony przez niezbadaną siłę gracz trafia do tajemniczego, fantastycznego i intrygującego świata, a jego celem będzie znalezienie drogi do domu. Gra może pochwalić się pięknymi krajobrazami, a fani Myst i Riven dzięki niej znów poczują klimat przypominający niezapomniane produkcje.

Pudełkową edycję Obduction wyceniono na 69,90 zł. Gra otrzymała polską lokalizację kinową, a gracze na płycie znajdą dodatkowo poradnik w wersji cyfrowej.

Zwiastun Obduction:

Obduction w Polsce w wersji pudełkowej

Obduction to najnowszy projekt amerykańskiego studia, założonego przez braci Randa i Robyna Millerów. Największymi hitami firmy są kultowe przygodówki – Myst i Riven. Obduction jest duchowym spadkobiercą produkcji, które pokochali gracze na całym świecie.

Myst i Riven, które ukazały się kolejno w 1993 i 1997 roku sprzedały się łącznie w 12 milionach egzemplarzy, co czyni je najlepiej sprzedającymi się grami poprzedniego millenium – przypomina Tomasz Gawlikowski z Wydawnictwa Techland.

Historia w Obduction rozpoczyna się w momencie, gdy gracz zostaje uprowadzony przez nieznaną mu siłę. Trafia do tajemniczego świata i aby poznać jego naturę, będzie musiał rozwiązać szereg zagadek oraz sprostać licznym wyzwaniom. Obduction zostało sfinansowane na Kickstarterze, gdzie ponad 22 tysiące graczy wpłaciło na realizację projektu ponad 1,3 miliona dolarów.

Źródło: Techland

Robert Ocetkiewicz
O autorze

Robert Ocetkiewicz

Redaktor
Z grami związany już prawie 30 lat, czyli od momentu, kiedy na polskim rynku królowały gry z bazaru, a Mario dostępne było na Pegasusie. Specjalizuje się w grach wyścigowych i akcji, ale nie stroni też od strategii ekonomicznych. W swojej karierze recenzował na łamach serwisów takich jak Interia i Onet oraz publikował w magazynie o grach PlayBox.
Udostępnij:

Podobne artykuły

Zobacz wszystkie