Nowy patch do GTA V na PC i Michael w roli Snake’a [Aktualizacja]
[caption id="attachment_29113" align="aligncenter" width="1066"] GTA V naśladuje MGS[/caption]
Studio Rockstar wypuściło nowy update do pecetowej wersji GTA V. To porządek po wcześniejszej łatce 1.28.
Nowy update do GTA V wylądował na PC. Na stronie Rockstar nie znajdziemy wypunktowanej listy zmian, które update wprowadza, jednak na stronie wsparcia technicznego studio wspomina o jednej ważnej poprawce.
Deweloper tłumaczy, że nowy patch do GTA V usuwa błąd, powstały po wcześniejszej aktualizacji z numerkiem 1.28. Chodzi o spadki animacji, które według domniemań graczy miały powstać przez wprowadzenie do gry systemu blokującego mody. Rockstar zaznacza jednak, że problem ze spadkiem animacji miał inne źródło, a działania firmy nigdy nie były wymierzone w zwalczanie modyfikacji w Story Mode. Jedyne, czego deweloper nie toleruje, to modyfikacje w GTA Online. Te nadal będą tępione.
Nie zdziwcie się jednak, gdy niektóre mody zainstalowane w kampanii GTA V nagle przestaną działać po najnowszej aktualizacji. Rockstar zaznacza, że może się tak zdarzyć dlatego, że gra oficjalnie nie wspiera modyfikacji i nadal nie będzie. Tworzone przez moderów programy nie są więc testowane z najnowszymi łatkami tytułu, stąd możliwa niezgodność.
Według samych graczy, którzy na forum Steam potwierdzają obecność nowego patcha, aktualizacja waży nieco ponad 91 MB i ogranicza również przycinanie animacji, tzw. stuttering, który objawia się tym, że co jakiś czas gra na ułamek sekundy staje w miejscu. Ponoć można zaobserwować lepsze działanie gry podczas strzelania oraz jazdy po mieście.
Czy nowy patch do GTA V zmienia coś jeszcze? Jeśli na stronie Rockstar pojawi się lista zmian, na pewno o niej napiszemy.
W oczekiwaniu na dalsze konkrety zapraszamy na może nie najnowszy, lecz z pewnością ciekawy materiał, który powstał dzięki Rockstar Editor. Michael jako Solid Snake, czyli coś dla fanów serii Metal Gear Solid. Podoba się?