Nowy Assassin’s Creed jak The Division?
To może być spora zmiana dla całej serii.
Jest szansa, że Ubisoft wdroży silnik graficzny Snowdrop, na którym działa nadchodzące The Division, także do kolejnej gry z serii Assassin’s Creed. Za wspomniany silnik odpowiada studio Massive Interactive, producent The Division, które stworzyło go od podstaw z myślą o PC oraz konsolach najnowszej generacji.
Ubisoft mógłby chcieć wykorzystać Snowdrop z kilku powodów. Po pierwsze jeśli w ramach wydawnictwa będzie jeden uniwersalny silnik, łatwiej i szybciej można by produkować gry. Tym bardziej, że został on zaprojektowany z myślą o grach z otwartym światem. Ponadto powinien on być nowocześniejszy od tego, który Ubisoft używa w przypadku Assassin’s Creed. Silnik ten posiada też jedną z opcji, która może się przydać w popularnej serii. Eliminuje bowiem konieczność tworzenia lobby w trakcie gry sieciowej.
– Myślę, że ta opcja może zostać zaimplementowana w innych grach Ubisoftu, w tym z cyklu Assassin’s Creed. To funkcja zwiększająca efekt immersji, która bardzo dobrze pasuje do naszych pozostałych marek – twierdzi Martin Hultberg z Massive.