Możliwości Unreal Engine 4 zachwycają. Grafika jak prawdziwy świat
Ciekawe, ile lat jeszcze musi upłynąć, by w grach taka jakość była standardem…
Były artysta studia DICE, Ren, prezentuje kolejne materiały ze swojego leśnego projektu, który pokazuje, na co stać Unreal Engine 4. Ren bada granice renderowania w czasie rzeczywistym i trzeba przyznać, że jego praca robi wrażenie.
Jak czytamy na łamach serwisu DSO Gaming, Ren zamierza wydać demo techniczne, które łączy Scifi, sztuczną inteligencję, robotykę, naturę i historię w jednym. Będzie to grywalna prezentacja – wprowadzenie do wszechświata, który artysta chce wykreować w najbliższej przyszłości. Aż strach pomyśleć, jaki komputer poradzi sobie z tym, co ma nam zaserwować były pracownik DICE.
Zapraszamy do oglądania. Sądzicie, że długo poczekamy jeszcze na taka grafikę w grach generowaną w czasie rzeczywistym?