Dyrektor artystyczny Metal Gear Solid chce zaprojektować własny samochód

metal gear solid i samochód
Newsy Technologie

Yoji Shinkawa pracował jako dyrektor artystyczny przy każdej części Metal Gear Solid. Teraz twierdzi, że jego marzeniem jest zaprojektowanie samochodu.

W najnowszym wydaniu magazynu Edge znajdziemy wywiad z Yojim Shinkawą, dyrektorem artystycznym znanym ze współpracy z Hideo Kojimą. Projekty jego autorstwa możemy podziwiać m.in. w grach takich jak cała seria Metal Gear Solid czy Death Stranding. Trzeba więc przyznać, że pod względem pomysłowości wszystkie te gry stanowią swego rodzaju inspirację dla innych. Tym bardziej ciekawi nas, co by wyszło, gdyby twórca gier faktycznie zaprojektował własne auto.

Najpierw projektował wielkie mechy, a teraz na celowniku ma samochód. I to taki “prawdziwy”, a nie “wirtualny”.

Pewnego dnia chciałbym zaprojektować samochód. Prawdziwy samochód. Od dawna mam taką ambicję.

– wyjaśnia Yoji Shinkawa dla magazynu Edge

Japończyk podkreśla również, że ma pewnego rodzaju inspiracje. Przywołuje przykład Aarona Becka, czyli artysty koncepcyjnego, który zajmuje się projektowaniem własnych wehikułów. Te ostatecznie powstają w rzeczywistości i są to często niezwykle imponujące maszyny.

Oglądanie modeli samochodów lub samolotów i myślenie: “Czy to nie jest coś, na czym się jeździ?”, a potem zbudowanie czegoś takiego w rzeczywistości to przedsięwzięcie na wielką skalę. Podziwiam to.

– dodaje Shinkawa

Jestem ciekaw, co taki kreatywny umysł mógłby dodać do i tak bogatego w wyjątkowe pomysły świata samochodów. Być może kiedyś faktycznie przyjdzie mu zaprojektować własne auto? Aktualnie projektant pracuje nad kolejną grą wraz z Hideo Kojimą. Nie wiemy, co ta za projekt, ale jeżeli pod względem artystycznym będzie co najmniej tak wyjątkowy, jak “Death Stranding” – zapowiada się prawdziwa uczta dla zmysłów.

Artur Łokietek
O autorze

Artur Łokietek

Redaktor
Zamknięty w horrorach lat 80. specjalista od seriali, filmów i wszystkiego, co dziwne i niespotykane, acz niekoniecznie udane. Pała szczególnym uwielbieniem do dobrych RPG-ów i wciągających gier akcji. Ekspert od gier z dobrą fabułą, ale i koneser tych z gorszą. W przeszłości miłośnik PlayStation, obecnie skupiający się przede wszystkim na PC i relaksie przy Switchu.
Udostępnij:

Podobne artykuły

Zobacz wszystkie