Lodówki Xbox Series X trafią do sprzedaży, czyli o tym, jak żart staje się faktem
Microsoft przekonywał internautów, że jeśli wygra plebiscyt na Twitterze, wyprodukuje minilodówki Xbox Series X. Firma zwyciężyła i zapewnia, że obietnicę zrealizuje.
Zarówno PlayStation 5, jak i Xbox Series X wyglądają dość nietypowo. Dlatego nie ma się co dziwić, że po ujawnieniu wyglądu next-genów sieć utonęła w memach. O ile PS5 sprawowało się świetnie w roli dziobu kaczki, o tyle bezlitosny internet skojarzył Series X z gigantyczną lodówką. Okazuje się, że stary żart nie poszedł w zapomnienie.
W przyszłości fani Xboksa będą mogli bowiem zakupić taką lodówkę, choć w trochę mniejszym rozmiarze. Ma to związek ze zwycięstwem marki w internetowym plebiscycie organizowanym przez Twitter Marketing.
Xbox vs. Skittles – 1:0
Portal społecznościowy od pewnego czasu organizuje starcia różnych firm. 1 kwietnia przyszedł czas na pojedynek Xboksa i Skittles. Nagrodą dla fanów Skittles za zwycięstwo miało być przywrócenie wycofanego przed laty limonkowego smaku cukierków. Natomiast szef marketingu Xboksa Aaron Greenberg przekonywał na Twitterze, że jeśli jego firma wygra, do produkcji trafią minilodówki wzorowane na Series X.
Obydwu producentom zależało na zwycięstwie, dlatego prosili internautów o głosy, zapewniając, że głosowanie powinno być traktowane zupełnie poważnie – wbrew temu, co sugeruje data jego rozpoczęcia. Teraz okazało się, że większy dar przekonywania miał Xbox. Zieloni bezcukierkowi ostatecznie wygrali, choć przewaga głosów była niewielka: wynosiła zaledwie 1 procent.
Po ogłoszeniu wyników Aaron Greenberg podziękował internautom za głosy i zapewnił, że Xbox wywiąże się z obietnicy i wyprodukuje minilodówki. Pierwszą z nich producent ma wysłać do Skittles. Sprzęt nie będzie jednak pusty czy wypełniony jedynie światłem – przedstawiciel Xboksa wyjawił w tweecie, że lodówka dla rywala zostanie wypełniona grami.
To nie będzie pierwszy raz, kiedy Microsoft zabierze się za produkcję małych lodówek Series X. Tak naprawdę bowiem kilka z nich powstało już przy okazji kampanii promocyjnej konsoli w zeszłym roku. To, co wtedy wyprodukowano, trafiło do influencerów.