Assassin’s Creed: Odyssey: umiejętności bohatera ujawnione!
RPG się sprawdza, RPG się sprzedaje, RPG da się lubić, dlaczego więc nie zerpegować nowego Assassin’s Creed jeszcze bardziej? I słowo, stało się ciałem: ukazała się lista umiejętności bohatera / bohaterki Assassin’s Creed: Odyssey.
Umiejętności te rozwijane będą naturalnie po erpegowemu, czyli poprzez drzewko umiejętności, które podlewać będziemy punktami doświadczenia. Cały element progresu postaci został dość szeroko omówiony przez YouTubera o pseudonimie JorRaptor, więc jeśli język angielski Wam nie straszny, to zachęcamy do zapoznania się z wideo na końcu newsa. A jeśli straszny, to służymy pomocą i streszczamy najważniejsze umiejętności poniżej.
Lista umiejętności w Assassin’s Creed: Odyssey
Umiejętność: Łowca
- Devastating Shot – wystrzał zadaje 150% obrażeń i zwiększa efektywność ognistych i zatrutych strzał o 150%
- Multi Shot – oznaczenie max. 4 wrogów i posłanie w nich strzał
- Rain of Destruction – atak z góry strzałami na określonym obszarze
- Beast Master – pozwala oswoić jedno, wybrane zwierzę
- Arrow Master – strzały paraliżują oponentów
- Archery Master – zadawane obrażenia większe o 15% (poziom II: o 20% i 25% więcej dla headshotów)
- Overpower Bow Strike – naładowana strzała zadaje 800% obrażeń Łowcy i wybucha po trafieniu w cel
- Ghost Arrows of Artemis – strzały przebijają tarcze i ściany – zadają 175% obrażeń
- Predator Shot – dodatkowy zoom i posłanie strzały zadającej 230% obrażeń, zwiększenie zasięgu o 25%, kontrolowanie lotu strzały
- Spread Show – wystrzelenie 3 strzał naraz, każda zadaje 100% obrażeń (poziom II: 5 strzał naraz)
- Sixth Sense – spowolnienie czasu przez 5 sekund po wykryciu przez przeciwnika, celownik automatycznie ustawia się na wrogu
Umiejętność: Wojownik
- Charged Heavy Attack – ciężki atak wymagający naładowania – zadaje 100% obrażeń
- Spartan Kick – kopnięcie odrzuca wroga – 190% obrażeń
- Bull Rush – szarża i powalenie wroga – 180% obrażeń
- Second Wind – możliwość przywrócenia 25% punktów zdrowia (poziom II: 35%)
- Weapons Master – zwiększenie obrażeń o 10%
- Shield Breaker – zniszczenie tarczy wroga, oszołomienie i 160% obrażeń
- Flaming Attacks – 15 sekund gdy zwykłe strzały przepełniają się żywiołem ognia
- Gear Master – wartość obronna pancerza +10%
- Ring of Chaos – fala uderzeniowa oszałamia przeciwników w odległości 3 metrów i zadaje 110% obrażeń
- Overpower Attacks – potężny atak pożerający dwa segmenty paska Adrenaliny
- Fire Mastery – pasek podpalenia przeciwnika zapełnia się szybciej o 10%
- Battlecry of Ares – ataki zadają 20% więcej obrażeń przez 20 sekund. Wrogowie są wtedy niegroźni – nie mogą zadać ataku
Umiejętność: Zabójca
- Shadow of Nyx – stojąc nieruchomo postać staje się niewidzialna (poza walką)
- Stealth Master – bezszelestne poruszanie się
- Slow Time – spowalnia czas przez 5 sekund
- Hero Strike – pojedynczy atak zadający 60% obrażeń
- Cricital Assassination – skrytobójczy atak zadający 150% (gdy bohater pozostaje niezauważony)
- Poison Mastery – pasek zatrucia przeciwnika zapełnia się 10% szybciej
- Vanish – oszołomienie pobliskich przeciwników na czas 6 sekund, zaatakowanie przerywa jednak oszołomienie
- Call to Arms – przywołanie sojusznika odciągającego uwagę wroga przez co najmniej 20 sekund
- Revelation – odsłania wszystkie pobliskie sekrety, m.in. skrzynie i ukryte przejścia na terenie najbliższych 15 metrów
- Venomous Attacks – przez 15 sekund ataki wręcz i zwykłe strzały zadają obrażenia od trucizny
- Shadow Assassin – obrażenia Zabójcy i powalenia zwiększone są o 15%, bohater automatycznie przeszukuje wroga, ale tylko po zabójstwie skrytobójczym
Umiejętności: Ogólne
- Summon Phobos – przywołuje konia
- Meditation – opcja oczekiwania – przyspiesza zmianę pór dnia
- Eyes of Ikaros – kontrola nad orłem, który oznacza przeciwników i odszukuje cele misji (poziom II: wskazuje trasę patrolu wroga, a samo zwierze przeszkadza wrogom podczas walki)
- Assassination – możliwość zadania większych obrażeń, jeśli zaatakujemy z ukrycia
- Leap of Faith – zmniejsza obrażenia zadawane podczas upadku (poziom II: brak obrażeń po upadku)
- Whistle – gwizdanie przyciąga uwagę wroga
- Knockout and Recruting – możliwość rekrutowania oszołomionych przeciwników na nasz okręt
- Defensive Manouvers – możliwość uniku i parowania ciosów, unik idealny spowalnia czas na kilka sekund
- Man at Arms – umożliwia natychmiastową zmianę aktywnej broni na wybrany wcześniej, alternatywny zestaw