Assassin’s Creed: Odyssey: umiejętności bohatera ujawnione!

Assassin’s Creed: Odyssey: umiejętności bohatera ujawnione!
Filmiki z gier Newsy PC PS4 XOne

RPG się sprawdza, RPG się sprzedaje, RPG da się lubić, dlaczego więc nie zerpegować nowego Assassin’s Creed jeszcze bardziej? I słowo, stało się ciałem: ukazała się lista umiejętności bohatera / bohaterki Assassin’s Creed: Odyssey.

Umiejętności te rozwijane będą naturalnie po erpegowemu, czyli poprzez drzewko umiejętności, które podlewać będziemy punktami doświadczenia. Cały element progresu postaci został dość szeroko omówiony przez YouTubera o pseudonimie JorRaptor, więc jeśli język angielski Wam nie straszny, to zachęcamy do zapoznania się z wideo na końcu newsa. A jeśli straszny, to służymy pomocą i streszczamy najważniejsze umiejętności poniżej.

Lista umiejętności w Assassin’s Creed: Odyssey

Umiejętność: Łowca

  • Devastating Shot – wystrzał zadaje 150% obrażeń i zwiększa efektywność ognistych i zatrutych strzał o 150%
  • Multi Shot – oznaczenie max. 4 wrogów i posłanie w nich strzał
  • Rain of Destruction – atak z góry strzałami na określonym obszarze
  • Beast Master – pozwala oswoić jedno, wybrane zwierzę
  • Arrow Master – strzały paraliżują oponentów
  • Archery Master – zadawane obrażenia większe o 15% (poziom II: o 20% i 25% więcej dla headshotów)
  • Overpower Bow Strike – naładowana strzała zadaje 800% obrażeń Łowcy i wybucha  po trafieniu w cel
  • Ghost Arrows of Artemis – strzały przebijają tarcze i ściany – zadają 175% obrażeń
  • Predator Shot – dodatkowy zoom i posłanie strzały zadającej 230% obrażeń, zwiększenie zasięgu o 25%, kontrolowanie lotu strzały
  • Spread Show – wystrzelenie 3 strzał naraz, każda zadaje 100% obrażeń (poziom II: 5 strzał naraz)
  • Sixth Sense – spowolnienie czasu przez 5 sekund po wykryciu przez przeciwnika, celownik automatycznie ustawia się na wrogu

Umiejętność: Wojownik

  • Charged Heavy Attack – ciężki atak wymagający naładowania – zadaje 100% obrażeń
  • Spartan Kick – kopnięcie odrzuca wroga – 190% obrażeń
  • Bull Rush – szarża i powalenie wroga – 180% obrażeń
  • Second Wind – możliwość przywrócenia 25% punktów zdrowia (poziom II: 35%)
  • Weapons Master – zwiększenie obrażeń o 10%
  • Shield Breaker – zniszczenie tarczy wroga, oszołomienie i 160% obrażeń
  • Flaming Attacks – 15 sekund gdy zwykłe strzały przepełniają się żywiołem ognia
  • Gear Master – wartość obronna pancerza +10%
  • Ring of Chaos – fala uderzeniowa oszałamia przeciwników w odległości 3 metrów i zadaje 110% obrażeń
  • Overpower Attacks – potężny atak pożerający dwa segmenty paska Adrenaliny
  • Fire Mastery – pasek podpalenia przeciwnika zapełnia się szybciej o 10%
  • Battlecry of Ares – ataki zadają 20% więcej obrażeń przez 20 sekund. Wrogowie są wtedy niegroźni – nie mogą zadać ataku

Umiejętność: Zabójca

  • Shadow of Nyx – stojąc nieruchomo postać staje się niewidzialna (poza walką)
  • Stealth Master – bezszelestne poruszanie się
  • Slow Time – spowalnia czas przez 5 sekund
  • Hero Strike – pojedynczy atak zadający 60% obrażeń
  • Cricital Assassination – skrytobójczy atak zadający 150% (gdy bohater pozostaje niezauważony)
  • Poison Mastery – pasek zatrucia przeciwnika zapełnia się 10% szybciej
  • Vanish – oszołomienie pobliskich przeciwników na czas 6 sekund, zaatakowanie przerywa jednak oszołomienie
  • Call to Arms – przywołanie sojusznika odciągającego uwagę wroga przez co najmniej 20 sekund
  • Revelation – odsłania wszystkie pobliskie sekrety, m.in. skrzynie i ukryte przejścia na terenie najbliższych 15 metrów
  • Venomous Attacks – przez 15 sekund ataki wręcz i zwykłe strzały zadają obrażenia od trucizny
  • Shadow Assassin – obrażenia Zabójcy i powalenia zwiększone są o 15%, bohater automatycznie przeszukuje wroga, ale tylko po zabójstwie skrytobójczym

Umiejętności: Ogólne

  • Summon Phobos – przywołuje konia
  • Meditation – opcja oczekiwania – przyspiesza zmianę pór dnia
  • Eyes of Ikaros – kontrola nad orłem, który oznacza przeciwników i odszukuje cele misji (poziom II: wskazuje trasę patrolu wroga, a samo zwierze przeszkadza wrogom podczas walki)
  • Assassination – możliwość zadania większych obrażeń, jeśli zaatakujemy z ukrycia
  • Leap of Faith – zmniejsza obrażenia zadawane podczas upadku (poziom II: brak obrażeń po upadku)
  • Whistle – gwizdanie przyciąga uwagę wroga
  • Knockout and Recruting – możliwość rekrutowania oszołomionych przeciwników na nasz okręt
  • Defensive Manouvers – możliwość uniku i parowania ciosów, unik idealny spowalnia czas na kilka sekund
  • Man at Arms – umożliwia natychmiastową zmianę aktywnej broni na wybrany wcześniej, alternatywny zestaw

Robert Ocetkiewicz
O autorze

Robert Ocetkiewicz

Redaktor
Z grami związany już prawie 30 lat, czyli od momentu, kiedy na polskim rynku królowały gry z bazaru, a Mario dostępne było na Pegasusie. Specjalizuje się w grach wyścigowych i akcji, ale nie stroni też od strategii ekonomicznych. W swojej karierze recenzował na łamach serwisów takich jak Interia i Onet oraz publikował w magazynie o grach PlayBox.
Udostępnij:

Podobne artykuły

Zobacz wszystkie