Koch Media się zmieniło. Poznajcie PLAION
Koch Media to jeden z największych wydawców i dystrybutorów działających między innymi w Polsce, a także firma-matka Deep Silver, Ravenscourt oraz Prime Matter. Przyszła pora na zmiany – oto PLAION.
Koch Media poinformowało, że wszystkie oddziały firmy zmieniają nazwę na PLAION. Współzałożyciel i szef przedsiębiorstwa zdradził, że wielka zmiana to efekt globalnej ekspansji firmy i jej ogólnej ewolucji.
Przez ostatnie 28 lat zbudowaliśmy niezwykle silną firmę, współpracując z wieloma najbardziej znanymi markami w branży. Od kiedy dołączyliśmy do Embracer Group w 2018 roku, nasz wzrost przyspieszył i stawaliśmy się coraz bardziej zdywersyfikowani. Aby odzwierciedlić ewoluujący charakter naszej działalności nie tylko pod względem treści, ale także geograficznym, gdyż kontynuujemy ekspansję na całym świecie, wybraliśmy nową nazwę, lepiej pasującą do tego, kim jesteśmy i podróży, którą podejmujemy.
– powiedział Klemens Kundratitz, współzałożyciel i CEO PLAION
Zmiany wchodzą w życie już teraz. Jeśli więc śledzicie Koch Media w serwisach społecznościowych, nie zdziwcie się, jeśli na Waszym Twitterze, Facebooku lub Instagramie zagości “nowa” marka.
Nowa nazwa daje nam możliwość rozwoju na fundamentach naszej bogatej historii jako partnera wydawniczego i wyjątkowej, stale rosnącej sieci światowej klasy studiów developerskich i kreatywnych osób. Pozwala nadal dostarczać naszym partnerom usługi najwyższej jakości i podkreślić nasze ambicje jako globalnego gracza w branży rozrywkowej, ale także odkryć siebie na nowo. Nasza wizja to dawanie możliwości i inspiracji naszym zespołom i partnerom na całym świecie, uwalniając ich pełen potencjał.
– dodał
PLAION jest polskim dystrybutorem kilku istotnych tegorocznych premier, w tym Saints Row, The Callisto Protocol, Goat Simulator 3, Call of Duty: Modern Warfare II i The Chant. W tym roku na rynek trafiły takie tytuły jak Dolmen, Sifu i Elex II, którymi również w naszym kraju zajmowało się dawne Koch Media i obecne PLAION.