Wampiry, poprawki, rywalizacja. Zobaczcie, co właśnie się dzieje w Gwincie
Zadowoleni z atrakcji?
Jeśli jesteście fanami Gwinta, mamy dla Was dobre wieści. W grze wylądowała nowa aktualizacja (kompletna lista zmian poniżej), poprzez którą dodano 21 nowych kart. Deweloperzy skupili się również na naprawieniu błędów utrudniających rozgrywkę i balansie oraz wprowadzili Święto Saovine, w którym możecie zdobyć niepowtarzalne nagrody: awatar, ramkę i tytuł.
Premiery gier w listopadzie. 11 gier, których nie można przegapić
Święto Saovine to specjalne wydarzenie w Gwincie na Halloween, które tak oto opisano na oficjalnej stronie gry:
Według elfów raz do roku, w wigilię Saovine, umarli przychodzą z zaświatów i domagają się jadła. Mieszkańcy Touissaint nie wierzą w te przesądy – tym razem jednak mieli przekonać się, że stare legendy zawierają ziarno prawdy…
Dołączcie do nas w Toussaint, w wigilię Saovine, żeby przeżyć noc strachów i czarów! Po raz kolejny przygotowaliśmy trzy wyzwania i łamigłówki, na dwóch poziomach trudności. Rozwiążcie je aby zdobyć niepowtarzalne nagrody: ramkę, tytuł i awatar, oraz złoto i pył meteorytowy.
Saovine: Święto Zmarłych zakończy się 21 listopada. Mamy nadzieję, że nie boicie się wampirów!
Ponadto w Gwincie wystartował nowy sezon rankingowy. Zaczynacie rywalizację z ⅓ punktów, które zebraliście w zeszłym sezonie. Po raz kolejny będziecie mogli zawalczyć o nagrody za uplasowanie się wysoko w rankingu, oraz wziąć udział w Pro Ladder, jeśli osiągnięcie 21 rangę. Pamiętajcie, że jest to ostatni 2-miesięczny sezon rankingowy, od przyszłego roku będą trwały miesiąc.
Nowa aktualizacja Gwinta – szczegóły:
BONUS: Do 3 listopada niektóre zmienione karty będzie można zniszczyć za zwiększoną ilość Fragmentów kart (szczegóły poniżej):
- Harpia
- Odnowa
Po zniszczeniu jednej z powyższych kart, gracze otrzymają ilość Fragmentów kart oraz Pyłu meteorytowego potrzebną do stworzenia karty o tej samej wartości.
Lista zmian:
NEUTRALNE
- Brzask: Wartość wzmocnienia Czystego Nieba zwiększyła się z 1 do 2.
- Jednorożec otrzymał umiejętność „Zwinny”.
- Chironex otrzymał umiejętność „Zwinny”.
- Wprowadzono nowy termin, „Rewanż”, dotyczący Zemsty, która aktywuje się tylko w czasie tury przeciwnika.
- Doprecyzowano opisy kart takich, jak Ostatnie Życzenie, żeby było jasne, że nie aktywują umiejętności „za każdym razem, kiedy dobierasz kartę”.
- Mardroeme: Mutagen teraz uzdrawia, a nie resetuje.
- Dodano nową kartę: Avallac’h: Wiedzący.
- Dodano nową kartę: Zguba Borosa.
- Dodano nową kartę: Błękitny Sen Hanmarvyna.
- Dodano nową kartę: Tojad.
- Dodano nową kartę: Kaganiec.
- Dodano nową kartę: Maćko z Lisich Dołów.
- Dodano nową kartę: Mandragora.
- Dodano nową kartę: Zatruty Miód.
- Dodano nową kartę: Mahakamski Dwójniak.
- Dodano nową kartę: Wronie Oko.
POTWORY
- Olbrzymi krabopająk otrzymał umiejętność „Zwinny”.
- Siła Mantikory Cesarskiej zwiększyła się z 12 do 13.
- Umiejętność pasywna Harpii otrzymała postać: Za każdym razem, gdy sojusznicza Bestia zostaje zniszczona podczas twojej tury, zagraj 1 egzemplarz tej jednostki z talii.
- Ghul może teraz pochłaniać również srebrne karty.
- Archespor teraz uzdrawia, a nie resetuje.
- Katakan nazywa się teraz Nekurat.
- Dodano nową kartę: Trollica z Vergen.
- Dodano nową kartę: Oszluzg.
SKELLIGE
- Przywrócenie wskrzesza teraz wyłącznie jednostki Skellige.
- Siła Drakkara zmniejszyła się z 6 do 5.
- Drakkar teraz również aktywuje swoją umiejętność pasywną raz przy rozmieszczeniu.
- Zielarka teraz zagrywa brązowe karty Zagrożeń z twojej talii, a nie tylko Ulewny Deszcz.
- Dodano nową kartę: Harald Psia Gęba.
- Dodano nową kartę: Włóczniczka klanu Heymaey.
- Dodano nową kartę: Flaminika gaju Gedyneith.
KRÓLESTWA PÓŁNOCY
- Umiejętność Tridamskiego piechura aktywują teraz Żołnierze, a nie Oficerowie.
- Siła Margarity Laux-Antille zwiększyła się z 5 do 6.
- Margarita Laux-Antille otrzymała umiejętność „Zwinny”.
- Siła Ves zwiększyła się z 8 do 9.
- Siła Nenneke zwiększyła się z 8 do 9.
- Siła Trebusza zwiększyła się z 6 do 7.
- Nie trzeba już mieć w ręce żadnej Maszyny, żeby Wzmocniona Wieża Oblężnicza się wzmocniła.
- Dodano nową kartę: Ronvid z Małego Łęgu.
- Dodano nową kartę: Katapulta.
SCOIA’TAEL
- Jeśli Braenn zniszczy swój cel, wzmacnia wszystkie jednostki z zasadzką i Driady w twojej ręce i talii o 1.
- Jeśli Iorweth zniszczy swój cel, wzmacnia wszystkie Elfy w twojej ręce o 1.
- Siła Ele’yasa zwiększyła się z 6 do 8.
- Dodano informację, że umiejętność Morenn aktywuje się po tym, gdy jednostka otrzyma punkty pancerza.
- Dodano nową kartę: Hattori.
- Dodano nową kartę: Mistrzyni Miecza.
NILFGAARD
- Wartość obrażeń Serrita zwiększyła się z 5 do 6.
- Umiejętność Kusznika Czarnej Piechoty aktywują teraz Żołnierze, a nie Oficerowie.
- Moc Letho z Gulety zwiększyła się z 9 do 12.
- Siła Nilfgaardzkiego rycerza zwiększyła się z 10 do 11.
- Alchemik odkrywa teraz maksymalnie 2 karty, a nie 1.
- Saper ma teraz 1 punkt Amunicji.
- Dodano nową kartę: Gruba Helga.
- Dodano nową kartę: Dywizja Venendal.
POPRAWKI
- Niekorzystne efekty Pogody noszą teraz nazwę „Zagrożenia”.
- Do gry dodano nową kategorię pozytywnych efektów: „Korzyści”.
- Nekromancja została oznaczona jako Przeklęta.
- Ge’els został oznaczony jako Oficer.
- Caranthir został oznaczony jako Oficer.
- Vran Wojownik został oznaczony jako Żołnierz.
- Kambi został oznaczony jako Agent.
- Havekarskie wsparcie zostało oznaczone jako Elf.
- Doprecyzowano opis Fatum, aby było jasne, że dotyczy zniszczenia, a nie odrzucenia karty.
- Umiejętność Płotki nie aktywuje się, kiedy John Calveit zagrywa złote karty specjalne.
- Naprawiono błąd, który powodował, że otwarcie panelu społeczności po rzuceniu efektu Pogody przez jednostkę uniemożliwiało zagrywanie kart.
- Naprawiono błąd, który powodował, że Kaedweński Inżynier Oblężniczy wzmacniał Heimdalla po aktywowaniu umiejętności Kambi.
- Naprawiono błąd, który powodował uznawanie szpiegów zamienionych w jadeitowe figurki za Agentów.
- Naprawiono brak wibracji w gamepadzie na PC.
- Naprawiono błąd, który powodował niewłaściwe wskazania siły Niestabilnych jednostek po cofnięciu do ręki.
- Naprawiono wyświetlanie karty premium Ochotnicy klanu An Craite.
- Naprawiono błąd, który uniemożliwiał wczytanie wyzwań u niektórych graczy.
- Naprawiono błąd, który powodował, że nieaktywowane karty z zasadzką były pomijane przy obliczaniu umiejętności Drakkara wielorybników.
- Naprawiono błąd, który powodował, że sojusznicy zranieni przez Vabjorna trafiali na cmentarz przeciwnika.
- Naprawiono błąd, który powodował błędne wyświetlanie liczby rund wygranych w ciągu dnia.
- Naprawiono błąd, który powodował wyświetlanie pytania o wyjście z gry po naciśnięciu Esc lub przycisku B na gamepadzie w menu Pakietu Startowego.
- Poprawiono komunikat „Wciśnij dowolny przycisk” podczas logowania się w polskiej wersji gry.
- Naprawiono błąd, który powodował czasami niedziałanie przycisku „Zatrzymaj wyszukiwanie”.
- Opis Tarczy mówi teraz, że Tarcza chroni jednostkę przed następnym efektem, który ją rani, osłabia lub zmniejsza jej siłę.