GTA V na PC uniknie błędów poprzednika?
Wersja Grand Theft Auto V na PC jeszcze przed ukończeniem śmigała w 60 fps-ach - wynika z informacji greckiego serwisu Alt-Tab. Portal donosi, że miał powiedzieć tak jeden z pracowników Rockstar Games, który zajmuje się testowaniem modułu online GTA V. Niestety owy pracownik nie zdradził, jak mocnym sprzętem trzeba dysponować, by zobaczyć magiczne 60 ramek na sekundę.
Przypominamy, że wersje gry na PS4 i Xboksa One, które zadebiutowały 18 listopada, osiągają płynność na poziomie 30 fps-ów.
Drugą dobrą informacją, lecz również niepotwierdzoną, jest to, że za konwersję GTA V na PC wzięli się ci sami ludzie, którzy odpowiadali za pecetowy port tytułu Max Payne 3, który odznaczał się całkiem niezłą optymalizacją. Jest zatem nadzieja, że wersja GTA V na PC uniknie na starcie problemów z wydajnością, jakie mieliśmy przy debiucie GTA IV.
Pamiętajmy jednak, że rewelacje od serwisu Alt-Tab nie są potwierdzone. Traktujmy je zatem jako ploteczkę.
Piąta część GTA zawita na komputerach osobistych 27 stycznia 2015 roku.