Było za łatwo w Assassin’s Creed Origins? Teraz będzie za trudno. Oto planowane nowości w grze

Zobaczcie, co szykuje Ubisoft.

Assassin’s Creed Origins otrzyma w grudniu aktualizację, która wprowadzi do rozgrywki kilka ciekawych nowości. Pierwszą z nich ma być nowy poziom trudności Nightmare i jak sama nazwa wskazuje, będzie on koszmarnie trudny. Wrogowie staną się bardziej odporni na obrażenia i bardziej niebezpieczni.

Ponadto Ubisoft zaaplikuje najnowszym Asasynom skalowanie wrogów, o co prosili gracze. Jeśli skorzystamy z takiej opcji, wszyscy przeciwnicy dopasują się poziomem do naszego, czyli trudniej będzie ich pokonać.

Deweloperzy szykują również dwa nowe zadania. O pierwszym jeszcze nic nie wiadomo poza tym, że będzie to quest niespodzianka, z kolei drugie będzie trybem Hordy, gdzie wykażemy się na arenie Cyrene stając naprzeciw niezliczonym falom wrogów. Ubisoft zaleca podejście do takiego wyzwania z minimum 32. poziomem doświadczenia.

Co jeszcze? Elementy z paczki Nightmare and First Civ znajdziemy w skrzyniach Heka, 12 grudnia zadebiutuje nowa paczka Gladiator Items Pack (zbroja, tarcza, miecze i włócznia), a 26 grudnia w sklepie znajdziemy Wacky Items Pack (cztery bronie + wierzchowiec).

Na koniec Ubisoft informuje o trzeciej próbie bogów, w której zmierzymy się z egipską boginią wojny Sechmet (grafika poniżej).

Na razie nie wiadomo jeszcze, kiedy nowa aktualizacja trafi do Assassin’s Creed Origins. Jak tylko pojawi się data premiery, na pewno o tym napiszemy.

Assassin’s Creed Origins

Darek Madejski

Darek Madejski

Wychowany na Amidze i pierwszej odsłonie PlayStation. Do dziś często sięga po hity z lat 90.