Gran Turismo 7 w 4K i 60 FPS. Na dokładkę ray-tracing

Gran Turismo 7
Newsy Polecamy! PS5

Gran Turismo 7 zdecydowanie spełni oczekiwania miłośników wizualnych doznań. Gra zadziała jednocześnie w 4K i 60 klatkach na sekundę.

Informacji na temat wydajności gier na PlayStation 5 ciąg dalszy. Po Demon’s Souls Remake przyszła pora na coś dla miłośników szybkich aut, czyli oczywiście Gran Turismo 7.

Na oficjalnej stronie PlayStation pojawiły się nowe informacje na temat kontynuacji kultowej serii wyścigów. Poza opisem samej gry ujawniono również kilka technologicznych szczegółów.

GT7 będzie działać w 60 klatkach na sekundę i z włączonym ray-tracingiem w rozdzielczości 4K. Choć konsole nowej generacji reklamowały się tym, że będą utrzymywać wysoką płynność rozgrywki w wysokiej rozdzielczości, to wiele osób martwiło się o to, czy słowa te znajdą potwierdzenie w rzeczywistości.

W przeciwieństwie do wspomnianego wyżej Demon’s Souls nie napisano nic o ewentualnym wyborze pomiędzy wyższą rozdzielczością a płynnością rozgrywki, więc Sony w tym przypadku nie zamierza bawić się w kompromisy. GT7 ma działać płynnie i wyglądać przy tym olśniewająco.

Na faktyczny werdykt graczy musimy poczekać jeszcze do premiery. Wszystko leży teraz w rękach twórców, którzy ostatecznie zadecydują o tym, czy ich produkcja spełni obietnice producenta konsoli.

Siódma odsłona Gran Turismo będzie tytułem startowym na PlayStation 5. Gra ukaże się w Polsce wraz z nowym sprzętem Sony już 19 listopada.

Jakub Stremler
O autorze

Jakub Stremler

Redaktor
Popkulturowy kombajn lubujący się w literaturze weird fiction, filmowych horrorach, dobrej muzyce i grach wszelkiego rodzaju. Po godzinach studiuje game design i pielęgnuje pasję do sportu.
Udostępnij:

Podobne artykuły

Zobacz wszystkie