Grafika w The Division na PC nie jest gorsza przez konsole? Ubisoft komentuje
Ostatnia wypowiedź jednego z deweloperów zatrzęsła pecetowym światem.
Wczoraj świat obiegła informacja, jakoby w przypadku edycji The Division na blaszaki doszło do pewnych ograniczeń technicznych. Jeden z deweloperów pracujących nad tytułem tłumaczył, że w innym przypadku posiadacze PS4 i Xboksa One – widząc dużo lepszą wersję gry na komputerach – mogliby poczuć, że potraktowano ich niesprawiedliwie.
Skutek tej wypowiedzi jest taki, że spora część graczy PC poczuła, że to ich potraktowano po macoszemu, oferując gorszy pod względem wizualnym produkt. Czy The Division na pecety rzeczywiście ucierpiało przez konsolowe edycje?
Głos w tej sprawie zajęło studio Ubisoft, prostując słowa swojego pracownika. – Dotarła do nas informacja, że komentarz jednego z członków naszego zespołu został przez niektóre osoby błędnie zrozumiany, czyli jako sugestia, że wersja gry na PC jest w jakiś sposób “ograniczana”, co jest nieprawdą – twierdzi teraz Ubisoft na łamach serwisu GameSpot.
– Od samego początku The Division było tworzone od podstaw na PC i jesteśmy przekonani, że gracze będą zadowoleni z funkcji, które zobaczą w tej wersji gry – dodaje Ubisoft.
Słowa słowami, a jak jest naprawdę, oficjalnie na pewno się tego nie dowiemy. Waszym zdaniem mogło rzeczywiście dojść do ograniczenia wersji pecetowej?