Grafika w Rise of the Tomb Raider – Xbox One vs Xbox 360
[caption id="attachment_32848" align="aligncenter" width="1000"]
Rise of the Tomb Raider[/caption]
Najnowsze przygody panny Croft oczywiście wyglądają mniej okazale na last-genie, ale chyba sami przyznacie, że wcale nie jest najgorzej.

Już 13 listopada Rise of the Tomb Raider zadebiutuje na konsolach Microsoftu, więc najwyższa pora, by zobaczyć, jak tytuł prezentuje się na Xboksie 360. Pierwsze trzy screeny z edycji gry na starszą konsolę opublikował portal AllGamesBeta, przy okazji zestawiając je z tym, co zobaczymy na Xboksie One.
Jak zobaczycie w poniższej galerii, Rise of the Tomb Raider na last-genie oferuje mniej efektów oraz mniej szczegółów. Różnice są widoczne bez specjalnego wpatrywania się w poszczególne kadry. Jednak czy jest źle? Nie przesadzajmy. Jak na możliwości X360, tytuł prezentuje porządny poziom, porównywalny z Tomb Raider z 2013 roku.
Przypominamy również, że Rise of the Tomb Raider zawita w swoim czasie na PC oraz PlayStation 4. Posiadacze blaszaków muszą poczekać jednak do początku, a konsoli Sony do końca przyszłego roku.
[gallery columns="6" ids="32846,32847,32848,32849,32850,32851"]