Blade Runner od Supermassive Games anulowany. Firma miała zwolnić pracowników

Blade Runner od Supermassive Games anulowany. Firma miała zwolnić pracowników
Newsy PC PS5 Xbox Series

Złe wieści dla fanów uniwersum Blade Runner. Według doniesień, Supermassive Games miało anulować grę, a także zwolnić pracowników.

Jeżeli należycie do miłośników słynnego uniwersum Blade Runnera, mamy dla Was nieszczególnie pozytywną wiadomość. Jeśli wierzyć najnowszym doniesieniom serwisu Insider Gaming, studio Supermassive Games – znane głównie z The Quarry oraz The Dark Pictures Anthology – miało anulować nieogłoszoną grę inspirowaną tym właśnie uniwersum, a także zwolnić część swoich pracowników.

Nieogłoszona gra Blade Runner anulowana. Supermassive Games miało zrezygnować z projektu i zwolnić pracowników

Blade Runner: Time To Live było „skoncentrowaną na postaciach, kinową, przygodową grą akcji”, w której wcielilibyśmy się w jedynego Blade Runnera w 2065 roku. Gra miała zawierać trwającą od 10 do 12 godzin kampanię fabularną dla jednego gracza. Ta, zgodnie z dokumentami przesłanymi do redakcji serwisu („pod warunkiem, że nie zostaną one upublicznione”), miała obejmować „fascynującą historię łączącą filozoficzne motywy Blade Runnera z kinetyczną rozgrywką przygodową”.

Preprodukcja rozpoczęła się we wrześniu 2024 roku. Główny zespół składał się wówczas z deweloperów, którzy pracowali nad The Quarry. Etap ten miał zaś zakończyć się w marcu bieżącego roku. Pełną premierę planowano na 2027 rok. Gra miała zadebiutować na PC oraz konsolach PlayStation 5, Xbox Series X/S, a także sprzęcie 10. generacji. Budżet gry miał natomiast wynosić około 45 milionów dolarów. Nie uwzględniono w nim jednak takich elementów jak produkcja oryginalnej muzyki, prawa do wizerunku, czy też lokalizacje.

Dlaczego gra została anulowana? Spekulacje sugerują, że wina znajduje się po stronie właściciela praw do marki, Alcon Entertainment. Insider Gaming miało otrzymać te informacje, ale nie opublikowano szczegółów.

Źródło: Insider Gaming

Wincenty Wawrzyniak
O autorze

Wincenty Wawrzyniak

Redaktor
Specjalista od Groznawstwa, który nie stroni od swoich ulubionych tytułów. Rzadko się do tego przyznaje, ale ma prawie 2000 godzin na liczniku w Path of Exile. Pozostałe dwa tytuły w jego świętej trójcy to Assassin’s Creed: Origins oraz Final Fantasy XV. Miłośnik RPG i hack’n’slash, dla którego najważniejsza jest dobra historia, a ściany tekstu są plusem. Po godzinach pisze do szuflady, pije niepokojąco duże ilości kawy i często wraca do swoich ulubionych seriali (o Hannibalu prawdopodobnie gadałby nawet w trumnie).
Udostępnij:

Podobne artykuły

Zobacz wszystkie