Ghost Recon Wildlands – aktualizacja Operacja specjalna 3 już dzisiaj

Ubisoft przedstawia szczegóły nowej zawartości do Ghost Recon Wildlands.

Dawno nie mieliśmy okazji pisać o Ghost Recon Wildlands, lecz dzisiaj nadarza się ku temu doskonała okazja. 11 grudnia na serwerach gry pojawi się bowiem Operacja specjalna 3. Aktualizacja będzie dostępna na PC, PlayStation 4 i Xbox One. Jej wielkość to 18,1 GB na Uplay, 5,8 GB na platformie Steam oraz do 18 GB na konsolach, w zależności od posiadanej wersji.

Patch Ghost Recon Wildlands – aktualizacja Operacja specjalna 3

Aktualizacja przyniesie ze sobą darmową misję Ciche wino, podczas której stawka jest wyższa niż podczas misji realizowanych dotychczas. Scott Mitchell prosi Nomada i jego drużynę o pomoc Johnowi Kozakowi, najmłodszemu Duchowi w historii, w zbadaniu związku pomiędzy kartelem Santa Blanca a zagrożeniem dotyczącym broni atomowej.

Ubisoft zaznacza, że po zakończeniu misji otrzymamy dostęp do prototypu słynnego urządzenia maskującego. Każdy gracz, który ukończy tę misję, otrzyma Kamuflaż optyczny. Podczas korzystania z niego postać będzie trudniejsza do wykrycia.

Kolejną nowością aktualizacji jest tryb fotograficzny. Ponadto posiadacze Year 2 Pass otrzymają darmowy pakiet piechoty, który zawiera elementy:

  • Koszulka ACU
  • Kamizelka taktyczna Mayflower
  • Zakryty hełm bojowy

Posiadacze Year 2 Pass otrzymają także wcześniejszy o tydzień (od 11 grudnia), bezpośredni dostęp do nowych klas w Ghost War. Gracze bez Year 2 Pass otrzymają do nich dostęp 18 grudnia.

Ghost War – Nowe klasy

Szpica – to potężny dodatek do klasy szturmowców. Jego podstawową bronią są L85A2 i SR3M. Szpica potrafi dostrzegać zagrożenie na polu walki i za pomocą granatów sensorowych przekazywać o nim informacje sojusznikom. Po rzuceniu skanują one najbliższe otoczenie, nawet przez przeszkody, oznaczając wszystkich wrogów.

Strzelec wyborowy – Strzelec wyborowy to nowa klasa strzelców, której przeznaczeniem jest eliminowanie celów, zanim zorientują się, że ktoś do nich mierzy. Jego główne bronie to M40A5 i SRSA-1. Strzelec wyborowy specjalizuje się w walce na długi dystans, co podkreśla jego umiejętność: Specjalista od walki na długim dystansie. Podczas celowania umiejętność ładuje się automatycznie. Po pełnym naładowaniu przy następnym strzale kołysanie broni i opadanie pocisków zostaną wyeliminowane.

Balans klas

Truciciel

  • Pojemność magazynka SR-635 została zmniejszona do 20 naboi.

Zabójca

  • Szybkość ruchu wzrosła o 15%.
  • Usunięto karę do prędkości wylotowej pocisków Vectora przy korzystaniu z tłumika.

Operator

  • Nieznacznie zwiększono obrażenia od MK48.
  • Nieznacznie zmniejszono odrzut MK48.

Technik

  • Wydłużono czas działania zakłócacza z 15 do 25 sekund.

Chirurg

  • Skrócono czas odnowienia umiejętności z 60 do 40 sekund.
  • Ikony rannych sojuszników będą teraz podświetlone na żółto/złoto.
  • Zwiększono liczbę przenoszonych strzałek ze stymulantem z 5 do 6.
  • Strzałki ze stymulantem leczą teraz efekt krwawienia wywołany przez Amunicję Grzybkującą.
  • Strzałki ze stymulantem przywracają teraz 60 PŻ (wcześniej: 40 PŻ)

Partyzant

  • Zasłony dymne partyzanta ukrywają wszystkie znaczniki przed wrogami (wliczając znaczniki celów).

Eszelon

  • Gdy gracze są wykrywani przez sonar eszelona, otrzymują powiadomienie.

Ogólne zmiany broni

  • MP5 zachowuje się teraz tak samo u wszystkich klas.
  • MPX zachowuje się teraz tak samo u wszystkich klas.
  • Zmniejszono obrażenia od SR-635 z 55 do 40.

Nowe mapy

„Operacja specjalna 3” będzie zawierała dwie nowe mapy do Ghost War.

Kopalnia litu – Akcja na mapie rozgrywa się w kopalni litu na zachodzie Koani, w północnej części Boliwii. Na mapie znajdziecie zarówno otwarte przestrzenie, jak i ciasne magazyny. Tutaj będą mogli zabłysnąć strzelcy oraz klasy skupiające się na walce na bliskim dystansie.

Przedmieścia – Mapa ta jest zlokalizowana na skraju placówki Santa Blanki, w pobliżu obozu dla uchodźców La Cruz. Las oferuje wiele możliwości flankowania, a pobliska baza daje szanse na starcia na bliskim dystansie. Wysokie budynki są idealnym miejscem dla snajperów. Mogą oni polować na przeciwników, którzy nie korzystają z osłon.

Wydarzenia PvP

Wydarzenia to modyfikatory rozgrywki, które obowiązują we wszystkich meczach szybkiej gry na czas trwania wydarzenia. Będziecie mieć dwa tygodnie, by zagłosować na wybrane wydarzenie. To, które zdobędzie najwięcej głosów, zostanie aktywowane i potrwa 60 godzin. Nowe wydarzenia będą się pojawiać co 2 tygodnie.

Po zaktualizowaniu gry zobaczycie nową zakładkę w menu Ghost War, dzięki której będziecie mogli zagłosować na pierwsze wydarzenie.

Otrzymacie 200 kredytów Prestiżu za oddanie głosu i 50 kredytów Prestiżu za wygraną.

Aby uzyskać więcej informacji na temat wydarzeń PvP, sprawdźcie poświęcony im artykuł, który znajdziecie tutaj.

Aktualizacja ekonomii Prestiżu

W „Operacji specjalnej 3” wprowadzimy aktualizację ekonomii Prestiżu. Zmiany wyglądają następująco:

  • Wszystkie przedmioty ze skrzyń bitewnych będą miały szansę pojawić się w skrzyniach Prestiżu.
  • Zwiększono szanse na znalezienie legendarnych i epickich przedmiotów.
  • Zwiększono rekompensatę za duplikaty.
  • Zwiększono nagrody Prestiżu za zaliczanie wyzwań.

Nowe przedmioty do personalizacji

Pakiet „Ciche wino”

Pakiet „Ciche wino” będzie dostępny do kupienia w momencie premiery „Operacji specjalnej 3”.

Zawartość pakietu:

  • F2000
  • Kamizelka zwiadowcy
  • Półmaska CBRN
  • Malunek Scotta Mitchella

Czasze spadochronów

Teraz będziecie mogli zmienić wygląd czaszy spadochronu dzięki dwunastu nowym wzorom. Jeden otrzymacie w nagrodę za ukończenie misji „Ciche wino”, drugi będzie dostępny w Ubisoft Club, a trzeci będzie nagrodą za wyzwanie.

Pozostałych dziewięć będzie można znaleźć w skrzyniach bitewnych i Prestiżu.

Skrzynie bitewne

Do skrzyń bitewnych zostanie dodanych ponad 90 nowych przedmiotów, wliczając ikony Johna Kozaka i Scotta Mitchella.

Darmowe przedmioty

W „Operacji specjalnej 3” dodamy sporo nowych darmowych przedmiotów.

Do nowych nagród za wyzwania PvE będą się zaliczać:

  • Czasza spadochronu Ghost Recon Wildlands
  • Taktyczna maska balistyczna
  • PM Honey Badger
  • Strzelba ACS-12

Do nowych nagród Ubisoft Club będą się zaliczać:

  • Marketingowe stroje towarzyszy
  • Czasza spadochronu Czwartego Eszelonu
  • Pakiet 10 linii dialogowych

Naprawione błędy i usprawnienia

Poprawki ogólne / PvE

  • Naprawiono błąd, który powodował opóźnione pojawienie się przeciwników w przypadku zbyt szybkiego przybicia się na dany obszar.
  • Naprawiono błąd, który sprawiał, że w PvE dźwięk namierzenia przez wyrzutnie przeciwlotnicze był słyszany po ekranie niepowodzenia misji.
  • Naprawiono błąd, który sprawiał, że po wyświetleniu ekranu ofiar cywilnych gracz mógł w danej sesji zabijać cywilów / rebeliantów w nieskończoność.
  • Naprawiono przypadki, w których używanie celownika mechanicznego powodowało przenikanie kamery przez gracza.
  • Naprawiono błąd, który sprawiał, że wnętrze głowy gracza podczas celowania w przypadku niepowodzenia misji.
  • Naprawiono błąd, który sprawiał, że w grze była używana nieprawidłowa holenderska naszywka.
  • W samouczku Tier One doprecyzowano teksty związane z Prestiżem.

Operacja „Obserwator” / Operacja „Archanioł”

  • Naprawiono błąd dźwiękowy, który sprawiał, że dźwięk i napisy dialogów Sama Fishera i Caveiry podczas scenek nie występowały, tak jakby byli wyłączeni członkowie drużyny sterowani przez SI.

Konsola

  • Naprawiono błąd związany z modelami postaci, który sprawiał, że ręka była nienaturalnie rozciągnięta podczas korzystania z LVOA z doczepionym granatnikiem M203.
  • Naprawiono błąd, który sprawiał, że czasami przycisk „Zamknij skrzynię” pozostawał na ekranie.

Sklep, przedmioty i broń

  • Naprawiono błąd, który sprawiał, że powiększony magazynek LVOA wyświetlał się w innym miejscu w menu personalizacji broni niż w świecie gry.
  • Naprawiono problem tekstur naszywek, który występował w przypadku używania koszulki Crye 2 i niektórych kamizelek.
  • Naprawiono błąd, który sprawiał, że premia do trybu Tier One nie dawała twoim sojusznikom 25% premii do PD.
  • Naprawiono błąd, który sprawiał, że M4 Super 90 nie miał opcji zmiany lunety.
  • Naprawiono błąd, który sprawiał, że MR Super 90 miał źle ustawiony celownik.
  • Naprawiono problem z personalizacją, który sprawiał, że wybranie kostiumu lub ikony powodowało także wybranie koszuli wojskowej.
  • Naprawiono błąd z dodatkami do broni, który sprawiał, że celownik cyfrowy Z93 AMR przenikał przez głowę postaci podczas strzelania przy celowaniu przez przyrządy.
  • Naprawiono błąd ze skórkami broni, który sprawiał, że przy wybraniu kamuflażu broni z lamą zostawał on zastąpiony wilczą skórą na lufie broni.
  • Zaktualizowano hełm Predatora, aby miał taki sam efekt, jak maska Predatora.
  • Naprawiono błąd ze skórką Fuze’a, który sprawiał, że kamera przenikała przez model podczas korzystania z przyrządów celowniczych.
  • Naprawiono błąd, który sprawiał, że broń przenikała przez plecak podczas używania emotki „Pajacyki”.
  • Naprawiono błąd z brakującą teksturą skórki Vigila.
  • Naprawiono błąd, który sprawiał, że przy goglach z sonarem był dostępny niepotrzebny przycisk.
  • Naprawiono błąd, który sprawiał, że gracz był przekierowany do skrzyń Prestiżu w wypadku broni, które odblokowywało się przez skrzynie Spec Ops.
  • Naprawiono błąd, który sprawiał, że niektóre przedmioty roku 2. przekierowywały gracza do skrzyń Prestiżu.
  • Naprawiono błąd, który sprawiał, że celownik „Rosyjski red dot” nie zachowywał się tak samo w strzelbach i innych rodzajach broni.
  • Naprawiono błąd, który sprawiał, że rękawiczki Caveiry miały problem z przenikaniem w okolicy prawego nadgarstka.
  • Naprawiono błąd, który sprawiał, że bandaże miały problem z przenikaniem w okolicach obu nadgarstków.
  • Naprawiono błąd, który sprawiał, że rękawice chirurgiczne miały problem z przenikaniem w okolicy prawego nadgarstka.
  • Naprawiono błędy, które sprawiały, że celowanie przez przyrządy celownicze jako Sledge powodowało przenikanie pistoletu przez rękę postaci.

PvP

Wszystkie platformy

  • Naprawiono błąd, który sprawiał, że wyzwanie „Zbrojownia” w uPlay nie odblokowywało się, gdy użytkownik dokonał zakupu klasy przez sklep.
  • Naprawiono błąd, który sprawiał, że gracz mógł strzelać podczas interakcji z miną lub rozbrajania jej.
  • Naprawiono błąd z eszelonem, który sprawiał, że jeżeli jego sonar był aktywny na końcu rundy, w następnej rundzie dowolna klasa wybrana przez gracza posiadała sonar zamiast noktowizora i po włączeniu nie mogła go wyłączyć.
  • Naprawiono błąd na mapie „Fabryka”, który sprawiał, że gracze mogli utknąć między niektórymi rekwizytami.
  • Naprawiono błąd z HUD-em, który sprawiał, że informacja o założonym tłumiku była wyświetlana nawet po jego zdjęciu.
  • Naprawiono błąd, który sprawiał, że gracz słyszał zapętlony dźwięk rozbrajania, jeżeli oddalił się od rozbrajanego przedmiotu w trakcie wykonywania czynności.
  • Naprawiono błąd w PvP, który sprawiał, że zabicie zakładnika zaliczało wyzwanie.
  • Naprawiono brakujące nazwy kamuflaży z menu personalizacji postaci w PvP.
  • Naprawiono błąd w PvP, który sprawiał, że widok z kamery atakujących migotał.
  • Naprawiono błąd w PvP, który sprawiał, że napis informujący o wygranej nie wyświetlał się na ekranie zwycięstwa
  • Naprawiono błąd w PvP, który sprawiał, że klasy wyświetlały się z opóźnieniem na ekranie zwycięstwa.
  • Naprawiono błąd w PvP, który sprawiał, że leczenie z premii „Duch walki” leczyło graczy przebywających w toksycznym gazie.
  • Naprawiono błąd w PvP, który sprawiał, że zabici gracze lub obserwatorzy nie mogli oglądać mapy taktycznej, dopóki nie zostali reanimowani.
  • Naprawiono błąd w PvP, który sprawiał, że paski PŻ niektórych sojuszników pokazywały punkty, gdy ci byli już martwi.
  • Naprawiono błąd w PvP, który sprawiał, że aktywowanie sonaru na stałe zastępowało dźwięk aktywacji noktowizora do czasu ponownego uruchomienia gry.

Konsole

  • Naprawiono błąd, który sprawiał, że gracze otrzymywali powiadomienie o wyrzuceniu za bezczynność po kilku próbach reanimacji.
  • Naprawiono błąd z minimapą, który sprawiał, że ikony powalonych sojuszników były niewidoczne.

PC

  • Naprawiono błąd, który sprawiał, że strona codziennych wyzwań była niewidoczna podczas matchmakingu.
  • Naprawiono błąd, który sprawiał, że niektórzy gracze nie mogli wybrać klasy na ekranie wyboru klas.

Źródło: Ubisoft

Darek Madejski

Darek Madejski

Wychowany na Amidze i pierwszej odsłonie PlayStation. Do dziś często sięga po hity z lat 90.