Ghost of Tsushima – parę faktów na temat gry. Linia fabularna, walka, system rozwoju
Niedługo po prezentacji rozgrywki z Ghost of Tsushima twórcy z Sucker Punch postanowili odpowiedzieć na kilka pytań dotyczących produkcji.
Ghost of Tsushima przeniesie gracza do feudalnej Japonii z XIII wieku. Wcielając się w bohatera Jina Sakai, zmierzymy się z najazdami ze strony Mongołów. Na blogu PlayStation studio odpowiedziało na parę pytań na temat gry.
Ghost of Thushima – zakończenie i moralne decyzje
Przede wszystkim okazuje się, że GoT zaoferuje jedną historię, jedną ścieżkę rozwoju i jedno zakończenie. Nie będzie moralnych decyzji – nasz wybór ograniczy się do sposobu, w jaki możemy pokonać wrogów (otwarta walka lub skradanie się).
Sucker Punch powiedziało też kilka słów o poruszaniu się w grze. Świat przemierzymy konno i pieszo. W produkcji pojawią się statki, ale jeśli ktoś myśli, że będzie mógł nimi pływać, to niestety jest w błędzie.
Ghost of Tsushima – walka i bronie
Podstawową bronią głównego bohatera, jak na samuraja przystało, będzie katana, która ma towarzyszyć nam przez całą rozgrywkę – i tę broń ulepszymy w miarę postępu. Będziemy mogli ponadto używać dwóch typów łuków (krótkiego i długiego), bomb dymnych i kunai. Nie pojawi się możliwość celowania w konkretne części ciała przeciwników – na wyrafinowane metody walki nie będzie czasu. Chodzi raczej o pokonanie wrogów tak szybko, jak to tylko możliwe, przy użyciu wszelkich dostępnych środków.
Ghost of Thushima – długość gry
Z wcześniejszych informacji na temat tytułu wynika również, że Ghost of Tsushima ma być dość długą produkcją – jej ukończenie (przy wypełnieniu zadań pobocznych) może nam zająć nawet 50 godzin, o czym piszemy tutaj.
Oprócz tego wszystkiego można jeszcze wspomnieć o krążącej w mediach informacji na temat miejsca zajmowanego przez GoT na dysku. Produkcja ma ważyć 50 GB (czyli połowę z tego, co zajmie The Last of Us 2).
Ghost of Tsushima trafi wyłącznie na PlayStation 4 już 17 lipca.
Poniżej zamieszczamy dla przypomnienia zaprezentowany przez Sony na State of Play 18-minutowy gameplay z produkcji.