Porównanie graficzne Ghost of Tsushima z Director’s Cut. Różnice widać na pierwszy rzut oka [WIDEO]
Ghost of Tsushima Director’s Cut to nie tylko nowe rozszerzenie fabularne w formie Wyspy Iki. To także kilka zmian graficznych, które dość łatwo zauważyć.
Sucker Punch nie chwaliło się jeszcze różnicami w oprawie. Niemniej da się je wychwycić już na zwiastunie, choć należy brać poprawkę na to, że kompresja materiału ukrywa przed nami trochę detali. Zobaczcie sami.
Promocje i najtańsze gry na PS5 | |
Reklama |
Jeśli się przyjrzycie, wychwycicie przede wszystkim kilka różnic widocznych na ciele Lorda. Wygładzono mu skórę i pozbyto się zmarszczek. Mimo to, dalej wygląda jak ten sam bohater, czego nie można powiedzieć np. o Peterze Parkerze w różnych wersjach ostatniego exclusive’u PlayStation z przygodami Spider-Mana. Ja sam wolałbym jednak, żeby zachowano wcześniejszą formę, ponieważ teraz twarz wygląda na pozbawioną wielu detali.
W mojej opinii trochę inaczej też prezentuje się oświetlenie. W Director’s Cut przez ten drobny lifting całość prezentuje się według mnie bardziej “filmowo”, a kolory wyglądają o wiele bardziej naturalnie. Myślę, że ma to pozytywny wpływ na immersję i gratuluję deweloperowi, który jest za te zmiany odpowiedzialny.
A Wam które wydanie Ghost of Tsushima bardziej odpowiada graficznie? Ja nie pogardziłbym zachowaniem cieni z wersji reżyserskiej, ale idących w parze z detalami skóry z “podstawki”. Jeśli macie inne propozycje, koniecznie dajcie znać w komentarzach.