Twórcy Farming Simulator 22 opowiadają o możliwościach graficznych produkcji
Farming Simulator 22 powstaje na nowej wersji autorskiego silnika GIANTS Software. Twórcy mówią o innowacjach, jakie oferuje GIANTS Engine 9.
Autorzy serii o rolnictwie i wykopkach na razie nie zamierzają przerzucać się na żadne z popularnych wśród deweloperów środowisk – wolą, by symulator powstawał na ich własnym gruncie. O tym, jakie innowacje wprowadza wersja silnika GIANTS opatrzona numerem 9, opowiada główny inżynier oprogramowania Thomas Brunner.
Kolejna edycja GIANTS Engine ma zaoferować między innymi wsparcie dla DirectX 12, okluzję obiektów i zmodernizowane techniki renderowania. Thomas Brunner wspomniał też o dodaniu opcji strumieniowania tekstur, która pozwala na odraczanie ładowania tekstur wyższej jakości, co powinno polepszyć wydajność grania na słabszych komputerach. Pełną wypowiedź usłyszycie poniżej.
Ostatnio pisaliśmy też o prezentacji Farming Simulator 22 podczas wydarzenia FarmCon. Dowiedzieliśmy się wówczas, że do najnowszej produkcji od GIANTS Software trafi wiele zmian. Fani dostaną między innymi nowe faktury podłoża i obory oraz kolejne narzędzia do obróbki gruntu. Na imprezie FarmCon wórcy pokazali również gameplay z FS22, który dla przypomnienia zamieszczamy poniżej.
Farming Simulator 22 wjedzie na półki sklepowe 22 listopada 2021. Produkcja ukaże się na PC, PS4, PS5, Xboksa One i Xboksa Series X/S.