Twórcy Farming Simulator 22 opowiadają o możliwościach graficznych produkcji

Farming Simulator 22 krówka
Newsy PC PS4 PS5 Xbox Series Xbox Series S XOne

Farming Simulator 22 powstaje na nowej wersji autorskiego silnika GIANTS Software. Twórcy mówią o innowacjach, jakie oferuje GIANTS Engine 9.

Autorzy serii o rolnictwie i wykopkach na razie nie zamierzają przerzucać się na żadne z popularnych wśród deweloperów środowisk – wolą, by symulator powstawał na ich własnym gruncie. O tym, jakie innowacje wprowadza wersja silnika GIANTS opatrzona numerem 9, opowiada główny inżynier oprogramowania Thomas Brunner.

Kolejna edycja GIANTS Engine ma zaoferować między innymi wsparcie dla DirectX 12, okluzję obiektów i zmodernizowane techniki renderowania. Thomas Brunner wspomniał też o dodaniu opcji strumieniowania tekstur, która pozwala na odraczanie ładowania tekstur wyższej jakości, co powinno polepszyć wydajność grania na słabszych komputerach. Pełną wypowiedź usłyszycie poniżej.

Ostatnio pisaliśmy też o prezentacji Farming Simulator 22 podczas wydarzenia FarmCon. Dowiedzieliśmy się wówczas, że do najnowszej produkcji od GIANTS Software trafi wiele zmian. Fani dostaną między innymi nowe faktury podłoża i obory oraz kolejne narzędzia do obróbki gruntu. Na imprezie FarmCon wórcy pokazali również gameplay z FS22, który dla przypomnienia zamieszczamy poniżej.

Farming Simulator 22 wjedzie na półki sklepowe 22 listopada 2021. Produkcja ukaże się na PC, PS4, PS5, Xboksa One i Xboksa Series X/S.

Dagmara Kottke
O autorze

Dagmara Kottke

Redaktor
Z wykształcenia dziennikarz, z zamiłowania jeszcze bardziej. Fanka słabej literatury i maskotek ze zniesmaczonym wyrazem twarzy.
Advertisement
Udostępnij:

Podobne artykuły

Zobacz wszystkie