Fallout 4 – Bethesda o wolności, personalizacji, rzemiośle i modach
[caption id="attachment_29393" align="aligncenter" width="1280"] Fallout 4[/caption]
Fallout 4 ma trafić w gusta graczy lubujących się w strzelaninach oraz klimatach RPG. Będą liczne statystyki oraz metody personalizacji postaci.
Dyrektor gry Todd Howard tłumaczy, że głównym założeniem Fallout 4 jest to, byśmy grali kim chcemy i jak chcemy.
Tytuł od samego początku był konstruowany z myślą o tym, co wniesie do niego społeczność. Od budowania w grze osiedli, poprzez system warsztatów i tworzenie nowej broni, po projektowanie modów zarówno na PC, jak i konsole – wszystko w Falloucie 4 powstało pod kątem możliwości modyfikacji - czytamy na oficjalnej stronie Bethesdy.
- Rozbierasz świat na części, a potem tworzysz z nich, co zechcesz - zachwala Todd Howard. Jeśli chcecie dowiedzieć się więcej, odpalajcie poniższe materiały (są polskie napisy), prezentujące przy okazji kilka fragmentów rozgrywki.