Elden Ring z gigantycznym sukcesem na YouTube. “Jedna z największych premier” na platformie
YouTube pochwalił się, że Elden Ring “to jedna z największych premier” na platformie. Wideo z gry przyciągnęły więcej widzów niż GTA V.
Elden Ring wielkim hitem jest i było to wiadome jeszcze przed premierą, ale moment debiutu tylko utwierdził nas w tym przekonaniu. Tytuł od From Software przyciągnął przed ekrany całą rzeszę graczy. Zainteresowanie praktycznie nie słabło także i po premierze, a fani chętni dzielili się swoimi dokonaniami.
Kluczowy moment to jednak czas wokół debiutu. Platforma YouTube postanowiła podzielić się danymi zebranymi z 60 dni od wydania pozycji. Informacje są w pewien sposób zaskakujące, bo tytuł prześcignął popularnością GTA V, Red Dead Redemption 2 i Skyrim. Filmiki z gry nabiły około 3.4 mld wyświetleń.
Na drugim miejscu zestawienia jest wspomniane GTA V, które poradziło sobie wyraźnie gorzej. W analogicznym okresie zrobiło 1,9 mld wyświetleń, czyli o wiele mniej. Teoretycznie oznaczałoby to, że Elden Ring stał się największą premierą na YouTube pod kątem popularności, ale sama platforma używała innego sformułowania, więc wolimy opierać się na ich danych.
Zbierzcie się, Zmatowieńcy! Przyjrzyjmy się, w jaki sposób Elden Ring zdobył 3,4 miliarda wyświetleń w ciągu 60 dni, co czyni go jedną z największych premier w historii YouTube
– napisało w tweecie YouTube Gaming
Podzielono się również innymi ciekawymi informacjami. Okazuje się, że najpopularniejszym bossem (na filmikach z gry) był Margit, The Fell Omen. Dopiero za nim uplasowała się “nieśmiertelna” Malenia. Z kolei gracze najchętniej poznawali wideo związane z klasą Samuraja.