Reżyser Elden Ring nie uznaje premiery gry za “przyjemny czas”. Miyazaki o pracy Martina

Elden Ring - grafika
PC PS4 PS5 Xbox Series Xbox Series S XOne

Reżyser Elden Ring, Hidetaka Miyazaki, opowiedział o swoich odczuciach przy okazji premiery gry. Wspomniał też o tworzeniu historii.

Miyazaki przyznaje, że premiera mocno go stresowała. Ostatecznie czuje ulgę, ale trudno pozbyć się nerwów.

To samo dotyczy wszystkich poprzednich tytułów, nie tylko tego, ale nie jest to zbyt przyjemny czas (premiera – red. ). Na pewno czuję ulgę, ale bardziej się denerwuję. Nigdy się do tego nie przyzwyczajam.

– powiedział Hidetaka Miyazaki w rozmowie z Famitsu
Źródło: VideoGamesChronicle

Trudno się dziwić. Premiera tak wyczekiwanej gry to z pewnością ogromny stres. Całe szczęście, że Elden Ring spełniło oczekiwania.

Historia Elden Ring a George R. R. Martin

Miyazaki zdradził też, że historia świata gry została spisana przez George’a R. R. Martina na bardzo wczesnym etapie produkcji. Praca znanego autora bardzo pomogła deweloperom z From Software.

Lore od Martina istnieje od bardzo wczesnych etapów rozwoju gry i dostarczało nam wielu inspiracji. Lore przedstawia złożone i interesujące relacje między tajemnicą a graczem i daje nam wielowarstwową głębię, którą możemy nazwać historią.

George R. R. Martin odpowiadał za nakreślenie historii świata, który widzimy w Elden Ring. Następnie materiał został zaadaptowany przez From Software i w efekcie otrzymaliśmy to, co widzimy w grze. Jak twierdzi sam Miyazaki, Martin mógłby nieźle się zdziwić, gdyby zobaczył przemianę niektórych postaci.

Jakub Stremler
O autorze

Jakub Stremler

Redaktor
Popkulturowy kombajn lubujący się w literaturze weird fiction, filmowych horrorach, dobrej muzyce i grach wszelkiego rodzaju. Po godzinach studiuje game design i pielęgnuje pasję do sportu.
Udostępnij:

Podobne artykuły

Zobacz wszystkie