Diablo to początek. Wszystkie marki Blizzarda wylądują na telefonach i tabletach
Blizzard widzi ogromny potencjał w rynku gier mobilnych i ma związane z tym duże plany. Diablo Immortal to wierzchołek góry lodowej.
Choć nie wszystkim podoba się przenoszenie marki Diablo na smartfony i tablety, musimy się przyzwyczaić do myśli, że wcześniej czy później wszystkie marki Blizzarda zostaną wydane w wersji mobilnej. Takie rewelacje potwierdza sam współzałożyciel Blizzarda – Allen Adham – podczas rozmowy z serwisem Digital Trends.
Adham zaznacza, że po sukcesie mobilnej wersji gry Hearthstone, pierwotnie zaprojektowanej z myślą o komputerach PC, Blizzard dostrzegł potencjał rynku mobilnego. Zapowiedziany niedawno Diablo Immortal jest kolejnym krokiem w realizowaniu planu, który pojawił się już dawno w szeregach firmy.
Na mobilnym Diablo nie koniec. – Mogę jedynie ujawnić, nie wchodząc w szczegóły, że mamy duże plany odnośnie rynku mobilnego – mówi Allen Adham. – To duża inicjatywa w naszej firmie, zatem możecie spodziewać się więcej mobilnych tytułów, w przyszłości obejmujących wszystkie nasze marki.
Przypominamy, że Diablo Immortal to spory zawód dla fanów uniwersum, którzy spodziewali się podczas BlizzConu choćby wzmianki o Diablo 4. Z ostatnich doniesień serwisu Kotaku wynika, że Blizzard nagrał już filmik ogłaszający czwartą część słynnej serii, lecz póki co nie ujrzał on światła dziennego i do końca roku nie mamy co liczyć na jakiekolwiek ogłoszenia ze strony wydawcy.