Dark Souls III na PC tylko w 30 fps-ach? Są również nowe gameplay’e
Zobaczcie cztery klasy postaci w akcji.
Zaczynamy od gorszych wieści, czyli płynności w Dark Souls III na PC. Jeden z użytkowników forum Reddit skontaktował się z działem pomocy technicznej Bandai Namco, by dowiedzieć się, czy pecetowa wersja trzecich Soulsów rozwinie skrzydła, jeśli chodzi o klateczki na sekundę.
Odpowiedź (PrtSc poniżej) nie była zadowalająca: Niestety plan jest taki, by utrzymać płynność na zablokowanym poziomie 30 fps-ów, lecz nie jest to jeszcze potwierdzone.
Liczymy zatem na to, że ostatecznie uda się deweloperom osiągnąć większą płynność i jeszcze dopracować kod gry. Przypominamy, że Dark Souls III zadebiutuje 15 kwietnia nie tylko na PC, lecz również zaszczyci konsole PlayStation 4 i Xbox One.
Żeby umilić Wam oczekiwanie na premierę, zapraszamy na świeżutkie filmiki, prezentujące cztery z dziesięciu klas postaci, jakie znajdziemy w grze.