Cyberpunk 2077 jednak nie miał wyciętego prologu? Twórcy jasno wyrazili się w wywiadzie
Cyberpunk 2077 zaraz po premierze spotkał się z krytyką graczy, według których początek gry jest wybrakowany i wycięty z zawartości. Jedni z najważniejszych twórców odpowiedzialnych za fabułę oficjalnie zaprzeczyli, że taki scenariusz miał miejsce przy tworzeniu produkcji.
Paweł Ochocki (Senior Cinematic Designer) i Igor Sarzyński (Narrative Director) z CD Projekt RED wystąpili gościnnie w najnowszym odcinku opublikowanym na kanale Story Mode. Deweloperzy opowiedzieli o kulisach powstawania historii w CP2077.
Wartym uwagi jest fragment omawiający sam początek gry, kiedy to przedstawiono wiele przygód głównego bohatera i Jackiego Wellesa. Całość została przedstawiona w formie cutscenki, na co wielu narzekało. Część grających uważa, że według nich nagranie zastąpiło wycięty fragment prologu.
Deweloperzy odnieśli się do tego, zaprzeczając przy tym, że takowy scenariusz miał miejsce. Zaznaczyli, że od początku ten fragment rozgrywki miał zostać zawarty właśnie w takiej formie. Uargumentowano to tym, że w innym przypadku rozwlókłby się na zbyt długo, a to przełożyłoby się negatywnie na przyjemność płynącą z gry.
Przypomina, że Cyberpunk w nadchodzących miesiącach ma wzbogacić się o tryb multiplayer, a także fabularne DLC. O tych planach niedawno przypomniał Adam Kiciński – prezes zarządu CDP. więcej na ten temat możecie przeczytać w tym miejscu.