Cyberpunk 2077 – powód przełożenia premiery. PS4 i Xbox One są za słabe?

Cyberpunk 2077 – powód przełożenia premiery. PS4 i Xbox One są za słabe?
PC PS4 PS5 Xbox Series XOne

Poznaliśmy powód kolejnego przełożenia premiery Cyberpunk 2077. Prezes CD PROJEKT RED zdradził, że gra mogłaby wyjść wcześniej, ale jest jeden haczyk.

CD PROJEKT RED nieco rozczarowało fanów kolejnym opóźnieniem Cyberpunka. Twórcy zaczęli nawet otrzymywać groźby, choć część graczy wykazała się zrozumieniem dla deweloperów.

Pozostało jednak pewne pytanie. Co tym razem jest powodem przełożenia premiery gry? Adam Kiciński, prezes CD PROJEKT RED zdradził PAP Biznes odpowiedź na nurtującą graczy kwestię.

Ta sytuacja jest inna. Mamy gotową grę na PC i dobrze gra się w nią na konsolach nowej generacji. Finalizujemy proces dotyczący konsol obecnej generacji. Wydanie gry 19 listopada było możliwe, ale uważamy, że to, iż będziemy mieć więcej czasu pomoże nam.

~Adam Kiciński. Źródło: PAP Biznes

Wychodzi więc na to, że CDP RED starają się umożliwić stosunkowo płynną zabawę na PS4 i Xbox One. Konsole mają na karku już siedem lat i nic dziwnego, że zaczynają sprawiać problemy przy optymalizacji gier.

Kiciński zdradził przy okazji, że w CD PROJEKT RED zajdą pewne organizacyjne zmiany. Najpewniej jest to pokłosie kilkukrotnego przełożenia premiery gry i firma chce uniknąć takich sytuacji w przyszłości.

Cyberpunk 2077 trafi w ręce graczy 10 grudnia. Gra będzie dostępna na PC, PlayStation 4, Xbox One i Google Stadia. Dodatkowo tytuł trafi do wstecznej kompatybilności na obydwóch konsolach nowej generacji.

Jakub Stremler
O autorze

Jakub Stremler

Redaktor
Popkulturowy kombajn lubujący się w literaturze weird fiction, filmowych horrorach, dobrej muzyce i grach wszelkiego rodzaju. Po godzinach studiuje game design i pielęgnuje pasję do sportu.
Udostępnij:

Podobne artykuły

Zobacz wszystkie