Cyberpunk 2077 – Night City bez pustych budynków. „Jakość ponad ilość”
Studio CD Projekt RED zapewnia, że w przypadku Cyberpunk 2077 bardzo starano się, by eksploracja Night City była interesująca i niepowtarzalna.
Wiele gier widzieliśmy, gdzie duży otwarty świat szybko zaczynał nudzić powtarzalnością działań i misjami polegającymi na bezsensownym bieganiu po mapie, oby tylko przedłużyć gameplay. Cyberpunk 2077 ma być inny i co tu dużo mówić, akurat twórcom Wiedźmina można w tej sprawie zaufać.
Pisaliśmy już o tym, że REDzi stworzyli specjalny zespół, który zajmuje się tylko zadaniami oraz aktywnościami pobocznymi do CP 2077. Wspominaliśmy też, że misje poboczne mogą zmienić główną fabułę oraz przedstawiliśmy 4 typy questów w grze, wśród których nie znajdziemy „podaj, przynieś, pozamiataj”.
Night City będzie ogromnym światem, lecz nadal cenimy jakość ponad ilość – zapewnił jeszcze raz deweloper.
– Night City jest ogromne – powiedziała starsza artystka koncepcyjna Marthe Jonkers w rozmowie z Official PlayStation Magazine. – Ale cenimy również jakość ponad ilość, jeśli mam być szczery w tej kwestii. Jest wiele miejsc do odkrycia, lecz nigdy nie zbudowalibyśmy na wpół pustych budynków. Dbamy o to, że gdziekolwiek się udasz, faktycznie otrzymasz wysoką jakość eksploracji. Naprawdę staramy się, aby w prawie każdym zakątku/za każdym rogiem było coś interesującego. Kiedy gdzieś jesteś, możesz już zobaczyć coś innego, co może być interesujące – zaznacza.
– Więc to naprawdę jak puzzle, kiedy myślisz o Night City i tym, jak je zaprojektowaliśmy. To rodzaj wielkiej układanki 3D, w której rzeczy pozostają interesujące i niepowtarzalne – dodaje deweloper.
Przypomnijmy, że Cyberpunk 2077 pojawi się na PC, Xboksa One i PlayStation 4. Premiera gry została zaplanowana na 16 kwietnia 2020 roku.